Witam wszystkich jak widzicie właśnie dołączyłam do właścicieli Santa Fe i mam też problem jak w temacie. Prośba do lena31 - daj znać jak autko po wizycie u mechanika?
Samochód niedawno kupiony (wcześniej stary Opel) szukam posiadaczy Sanciaków z okolic Gliwic celem porównania i skonsultowania. Podzielcie się info, komu oddajecie swoje auta do naprawy. Pozdrawiam
Hej hej hej. Mala Olenka ja tez jestem z okolic Gliwic ale do rzeczy. U mnie zostalo sprwdzone juz wszystko od komputera po imobilajzer itd itd a awaria dalej taka sama ale wkoncu diagnoza po kilku miesiacach jest CZUJNIK CISNIENIA PALIWA lub Regulator paliwa obie te rzeczy sa na listwie ale to jest tylko sprawa serwisowa czujnik paliwa ok 1400 zl a regulator kwota ok 1600 zl ,w serwisie zaproponowali mi zebym kupla kompletna cala listwe za 2060 zl i wtedy mam czujnik i regulator nowy. Takze mysle ze wkoncu problem z samochodem sie skonczy,narazie czekam az przyjdzie listwa,pozdrawiam
Witaj, bardzo się cieszę, że odpisałaś Lena 31. Moje autko dalej stoi w warsztacie. Coś nie bardzo panowie-mechanicy wiedzą co mu dolega. Te ceny co podałaś Lena 31 to z ASO? Ciekawe czy ta dość kosztowna wymiana coś pomoże? Trzymam kciuki. Pozdro
Wynajem długoterminowy vs. leasing – co się bardziej opłaca? Leasing czy wynajem długoterminowy? To pytanie zadaje sobie coraz więcej osób szukających wygodnego sposobu na korzystanie z auta bez konieczności jego zakupu. Sprawdź, które rozwiązanie będzie bardziej opłacalne ...
Porsche 550 Spyder Tworząc Porsche 550 Spyder, projektanci niemieckiej marki nie zaprzątali sobie głowy wyglądem. Zadaniem tego niewielkiego auta było po prostu wygrywanie wyścigów. Pomóc w tym miał 1,5-litrowy bokser umieszczony ...
Witam. Dlugo sie nie odzywalam ale samochod mi smiga jak talala drugi miesiac,mechanik wymienil mi regulator cisnienia paliwa i autko dostalo mocy,jezdzi nie gasnie,poprostu jest super. Regulator udalo mi sie kupic nowy na allegro za 500zl. Teraz zaczynam sie cieszyc tym samochodem.Pozdrawiam
Mam też problem z gaśnięciem Santa Fe 2,0 crdi. Auto gaśnie w momencie mocnego przyśpieszania i zapala się lampka silnika. Zregenerowany 1 wtrysk , który wskazał serwis hyundai po podłączeniu do komputera. Wymieniony czujnik położenia wału korbowego i tu pewne zmiany. Po montażu używanego czujnika auto nie gaśnie ale przy jeździe ze stałą prędkością przerywa - szarpie. Uznałem ,że to na 100% wina czujnika i zakupiłem nowy koreański. Auto odpaliło i za moment zgasło - koniec. Reklamowałem czujnik i reklamację uznano. Kupiłem nowy droższy o 60 zł i po jego montażu auto i gaśnie przy przyśpieszaniu i przerywa przy jeżdzie ze stałą prędkością (przyśpieszam i jest ok). Czyli czujnik coś ma na rzeczy ale co? W baku jest czysto - idealnie. Nie wiem co dalej. Czy da się sprawdzić wtryski i pompę wys ciśnienia bez ich wyjmowania z auta? I może jeszcze czujnik ciśnienia na listwie. A w ogóle to nie wiem czy wszystko nie zaczęło się od wymiany filtra paliwa. Wymieniłem go jakieś trzy tyg po zakupie a wcześniej chyba problemu nie było. A teraz jeszcze skrzynia biegów - oczywiście problem z 1 i 2. Odstawiłem auto do Wrocławia. Podobno mają patent na naprawę i wymieniają elementy na te z nowszej skrzyni (po 2006). Proszę o info o co może chodzić z tym czujnikiem? Pozdrawiam Artur
Hej, Regulator jest na listwie razem z czujnikiem ale...ale... u mnie znowu dwa dni temu nastapila ta sama awaria ...zgasnal w serwisie mi powiedzieli poprzednim razem ze blad jest na tej listwie i stawiaja na regulator ze zle podaje ale jak widac nie bo po czasie znowu mam ta awarie,powiedzieli mi wtedy ze jak sie znowu tak bedzie dzialo to trzeba bedzie wymienic tez czujnik i teraz chyba zrobia to, tylko zastanawiam sie czy bedzie juz wtedy dobrze ,nie mam juz sily do tego samochodu ,chyba zrobie go i sprzedam bo tak po kolei wymienie pol auta. Dzis mi ciezko rano odpalil a palil wczesniej ze strzalu.Teraz czekam na lawete bo juz po niego jada. Jak bedzie cos wiadomo to napisze,pozdrawiam
Dzięki za odpowiedź. Z niecierpliwością czekam na efekt naprawy bo ciężka sprawa z tym autem. Co do odpalania to mój pali ciężko od zawsze czyli od kiedy go kupiłem. Jeżeli ta naprawa pomoże to ja też wymieniam czujnik i regulator. Pozdrawiam.
Witam. Nooo i diagnoza jest taka ze..... ten regulator ktory kupilam okazal sie wadliwy ,mechanik twierdzi ze juz kilka razy zdazylo sie ze czesci nowe a sa wadliwe wiec musialam go wyslac i zlozyc reklamacje do boscha ,nadal nie mam samochodu bo oni maja 14 dni roboczych na rozpatrzenie wiec miesiac samochodu nie mam na bank. Napisze potem jak bede juz cos wiedziec a co do odpalania to ci powiem ze po wymianie tego regulatora palil jak talala,pol obrotu kluczykiem i samochod juz odpalony
Lena, czy Twoje auto ciągle w warsztacie czy może już się uporałaś? Bardzo zależy mi na uzyskaniu odpowiedzi co w przypadku Twojego Santa Fe zawiodło. Pozdrawiam
Hej. Moj samochod nadal w warsztacie bo jeszcze nie dostalam odpowiedzi na zlozona reklamacje dotyczaca regulatora ale dzis mija 14 dzien wiec musza mi juz odpowiedziec,albo zwrot kasy albo wymiana na nowy...hmmm tak sobie mysle ale moze byc i tak ze mi nie uznaja reklamacji bo oni jak maja cos dac to sie potem czepiaja. Narazie czekam co bedzie ,w najgorszym wypadku bede zmuszona kupic nastepny.
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.