Bez czestych gwaltownych przespieszen przy 90-130km/h, on ci powinien zejsc ponizej 6l jednak. Ale to jest ciezko powiedziec, jak przez wiekszosc czasu jedziesz 130km/h + co jakis czas cos tam wyprzedzasz, na niskim biegu, to powyzej 6l ci weznie. Styl jezdy tez ma duzo do znaczenia, np ktos przed toba skrecal i musiales zwolnic do 30-40km/h, i jak masz kilka takich sytuacji na danym odcinku, a przyspiesasz do tych 90-130km/h dosc dynamicznie, czy ruszajac ze swiatel, to troche wiecej ci spali. Przy nie do konca rozgrzanym silniku, jazda nawet nie tyle co agresywna, ale dynamiczna, tez robi swoje. Jak chcesz zeby ci w trasie malo spalil, to dopoki go nie rozgrzejesz, jedziesz w trybie ultra emeryt, czyli max do 2 tys rpm krecisz silnik na danym biegu, delikatnie ruszajac i itp. Tu troche, tam troche, i potem wychodzi ze spalil ci mniej o 0,3 albo nawet 0,5l srednio na 100km. W zimie, przy mrozach, po miescie ci bedzie bral dyszke, a nawet wiecej, jezdzac na bardzo krotkich odcinkach
![Razz :P]()