Instalacja lpg vw golf IV 1.8 T 150 KM

30 Sty 2010, 14:20

Witam mam zamiar zalozyc instalację ECU V-TEC wtryski
MEGIC-JET ( dysze 2), reduktor lpg tamasetto AT 90 ARTIC (220)KM wielozawur tamasetto, taki zestaw zaproponowal mi gazownik,moze ktos cos mi doradzi?
Bullitt
Nowicjusz
 
Posty: 13
Miejscowość: Zgorzelec

31 Sty 2010, 21:55

Dziwny układ sterujący , rzadki , możesz mieć kiedyś problemy z regulacją u innych gazowników. Zastanów się nad STAGiem 300 premium , gdyż tylko ta instalacja reguluje w zależności od korekt w kompie benzynowym i jest naprawdę dobrą instalacją .
wrocek66
Początkujący
 
Posty: 71
Miejscowość: Wrocław

31 Sty 2010, 22:46

hmmm. nie znam tego komputera. z którego roku produkcji jest to auto?
Migaz
Zaawansowany
 
Posty: 911
Miejscowość: warszawa
Auto: Mercedes
Silnik: m104
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1994

01 Lut 2010, 16:58

rok golferka 98, co do sterownika znalazlem http://vtec-lpg.pl/oferta.html
Bullitt
Nowicjusz
 
Posty: 13
Miejscowość: Zgorzelec

01 Lut 2010, 21:25

nie znam tego komputera, ale nie wzbudza on mojego zaufania.
Migaz
Zaawansowany
 
Posty: 911
Miejscowość: warszawa
Auto: Mercedes
Silnik: m104
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1994

06 Lut 2010, 18:46

no i sa problemy Sad przy dłuższej jezdzie na wiekszych obrotach zaczyna przerywac i przełącza na benzyne Sad wyglada to tak 1 6 tys obr.2 6tys obr 3 5tys obr. i zaczyna przerywac az wreszcie przeacza na bp ustawil cisnienie 1.5 bar a duł 0,4 kalibracja na 0,78 z tego co pamietam czasy wtrysk.benz.2,55 gaz 3, 88.wczesniej bylo inne cisnienie 1.3bar duł 0,6 bar kalibracja o,25 i mozna bylo dluzej pojechac kilka minut na 4 przy 4,5 tys obrot. (i wszystko tam wlasnie wyszlo) panowie co jest tego przyczyną? bo juz nie mam nerwów do tego goscia..... przy normalnej jezdzie nie katujac jezdzi
Bullitt
Nowicjusz
 
Posty: 13
Miejscowość: Zgorzelec
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Unikalny system składania tylnych siedzeń – 1999 rok
    W jaki sposób w samochodzie typu minivan szybko uzyskać płaską podłogę? Przez lata odpowiedź brzmiała zwykle – wymontować tylne siedzenia. Toyota była prekursorem licznych i popularnych dziś rozwiązań typu „smart ...

08 Lut 2010, 19:21

Proponuję każdą wizytę wpisywać w karcie gwarancyjnej , a po 3 nieudanych próbach regulacji/naprawy zażądać zwrotu kosztów i doprowadzenia auta do stanu sprzed montażu ( kasowanie błędów w kompie benz. bo na pewno się pojawią ) . A następnie zamontować znaną instalację w porządnym warsztacie .
wrocek66
Początkujący
 
Posty: 71
Miejscowość: Wrocław

08 Lut 2010, 19:54

a czy ten komputer ma możliwości wprowadzenia korekt ustawienia czy jeździsz na samej autokalibracji. Masz możliwość zamieszczenia map obciążeń abyśmy je zobaczyli?
Migaz
Zaawansowany
 
Posty: 911
Miejscowość: warszawa
Auto: Mercedes
Silnik: m104
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1994

10 Lut 2010, 01:30

iem ze mozna do strajac recznie nie stety nie ma mozliwosi zdobycia map ...
Bullitt
Nowicjusz
 
Posty: 13
Miejscowość: Zgorzelec

11 Lut 2010, 00:17

obawiam się, że bez podglądu map nie będziemy w stanie nic więcej doradzić.
Migaz
Zaawansowany
 
Posty: 911
Miejscowość: warszawa
Auto: Mercedes
Silnik: m104
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1994

11 Lut 2010, 01:20

wiem tylko z tego co widzialem kalibracje zrobil na 0,78 cisnienie 0.4-1.5 bar czasy wtrys. benz.2.55 gaz 3.88 wczesniej wtrys. byly skalibrowane na 0.28 i cisnienie 0.6-1,27 blo troche lepiej ale tez do d...
Bullitt
Nowicjusz
 
Posty: 13
Miejscowość: Zgorzelec

11 Lut 2010, 23:33

Jeśli dobrze rozumiem to ciśnienie na wolnych obrotach masz 0,78. ciśnienie minimalne 0,4, a maksymalne 1,5, ale to wszystko nie trzyma się kupy. Ciśnienie różnicowe na wolnych obrotach powinno być około 1 bar czyli kiedy mamy podciśnienie około 0,25 to ciśnienie reduktora powinno być w granicach 1,25 i takie powinno być ustawione jako kalibracyjne. Ciśnienie nominalne nie mniejsze niż 0,55 Bar - poniżej ma się przełączyć na benzynę bez szkody dla silnika.
Migaz
Zaawansowany
 
Posty: 911
Miejscowość: warszawa
Auto: Mercedes
Silnik: m104
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1994

12 Lut 2010, 01:52

dolne bylo na 0.6 teraz jest na 0.4 dzis znaczy sie rano jade do niego... zobaczymy co powie

[ Dzis bylem w tym warsztacie nic z tym nie zrobil regulowal w czasie jazdy i nie mogl sobie z tym poradzic... we wtorek ma mi zalozyc inny komp niby jakis nowy ,dzwonil do jakiegos typa od ktorego to bierze i ma byc niby z mapa... co do mapy byla w najwyszym zakresie 25% (widzialem zdziwienie na jego twazy) wiec to chyba nie komp.. ale nie chce sie przyznac.. temp.tez byla mala w czasie jazdy spadala do 33 st. na red.
Bullitt
Nowicjusz
 
Posty: 13
Miejscowość: Zgorzelec

13 Lut 2010, 00:50

33 stopnie na reduktorze to nie za dużo. Albo jest źle wpięta woda, albo schładza się czujnik w czasie jazdy (należy sprawdzić czy nie należy osłonić go od wiatru). Mapa w tym komp. to tabela czy wykres liniowy?
Migaz
Zaawansowany
 
Posty: 911
Miejscowość: warszawa
Auto: Mercedes
Silnik: m104
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1994

13 Lut 2010, 11:35

jest liniowa i tabelowa, w tabeli po skopiowaniu i korektach (automatycnych) z benzyny wyszlo bardzo wysoko sama gora tabeli wyzej juz nie bylo mozna z boku bylo 25% (wiec mysle ze tu juz nie mozna nic skorygowac recznie skoro nie ma jak juz dodac....
Bullitt
Nowicjusz
 
Posty: 13
Miejscowość: Zgorzelec