REKLAMA
![](https://www.forumsamochodowe.pl/galeria/lexus-a25/lexus-lc-500h-matte-prototype-t35327.jpg)
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
To przy wymianie końcówki drążka kierowniczego . Ja zrozumiałem że autorowi chodzi o przykręcenie ale drążka kierowniczego do listwy przekładni . Tam kleju na gwint nie dajemy.MotoAlbercik napisał(a):Z klejem do gwintów może być problem z ustawieniem zbieżności. Zresztą po co klej skoro są normalnie kontry i nie ma prawa się to odkręcić.
No z tym nie mam problemów . Narzędzia odpowiednie . Dla drążków gdzie można odkręcić/dokręcić kluczem mam kilka takich dorobionych patentów o różnych rozmiarachggg11 napisał(a):Jako, że dostęp jest słaby
[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
Narzędzia odpowiednie ......Nie trzeba się gimnastykować . Robisz to od strony koła jak na tacy.No nie miałem tutaj nigdy problemu z odkręceniem . Były przypadki niejako zgrzania , problemy z odkręceniem ale zawsze sobie poradziłem . Dwa młotki , ostukanie naokoło i się odkręcało . Daj trochę smaru na gwint z końcówką.ggg11 napisał(a): drążek i końcówka po prostu się zespawały, a były już grzane w przeszłości..