
Dodam jeszcze że jest powyżej tej temperatury to czas przełączenia na LPG jest nieodczuwalny.
Samochód:
- Toyota Yaris 1.3 VVTi
Instalacja LPG:
- sterownik: Stag 300 ISA2
- reduktor: Tomasetto
- wtryski: Barracuda
Ustawienia jakie mam obecnie:
- przełączanie na LPG przy 40 stopniach
- próg przełączania 600 obr.
- czas przełączania 5s
- przełączanie cylindra 0 ms
- podgrzewanie wtryskiwaczy - wyłączone (było włączone)
Biorąc pod uwagę ten czwarty parametr przełączania cylindrów czytałem, że warto ustawić 200 lub 300 żeby nie przełączać wszystkich na raz. Co o tym sądzicie?
Patrzę jeszcze na ciśnienie robocze bo w większości przypadków jest z tego co widzę około 1 Bar, a u mnie jak widać na poniższej mapie 1,44 Bar czy to aby nie za dużo?
No i kolejne pytanie czy mapa jest prawidłowa z mnożnikiem? Co o niej sądzicie? Przydałoby się zrobić nową? Dodam, że nie zauważyłem problemów ze spalaniem i mocą podczas jazdy.
[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]