Jak to jest z tymi kalkulatorami?

09 Mar 2020, 14:53

Witam, jestem młodym kierowcą i szukam jakiegoś OC dla swojego samochodu. Prawo jazdy mam od lipca 2018, mój dziadek też ma być podpięty do tego ubezpiecznia, ma prawo jazdy od lat 70. Moja pierwsza myśl to porównywarki ubezpieczeń ale teraz tak: zarówno porównywarka X jak i Y pokazuje podobne oferty ubezpieczeń. Wydają się to bardzo małe kwoty. Dla przykładu: mtu24.pl to np 700-800zł, następne axa direct 1000zł. Tymczasem jak idę do centrum ubezpieczeń to strzelaja kwotami 1200-1600zł. Czy ktoś może mi konkretnie wytłumaczyć jak to działa? Czy kwota, którą pokazuje porównywarka jest wiarygodna? Bo mam wrażenie że zamiast 800zł od mtu przyjdzie kwit 1300zł. Od razu mówię, że wszystkie dane wpisałem poprawnie, zarówno swoje jak i dziadka. Chciałbym konkretnych odpowiedzi najlepiej z doświadczenia.
FUITP
Nowicjusz

09 Mar 2020, 15:10

Nie posiłkuj się "kalkulatorem wyceny" bo to jedna wielka ściema.Nie ma w niej wielu składowych które wpływają w ostateczności na wysokość ubezpieczenia. Wybierz tylko agencję-najlepiej zrób symulację w kilku i wybierz tę w której czułeś,że potraktowano cię poważnie i uczciwie.Pamiętaj też,że jesteś młodym kierowcą startującym praktycznie od "O" i z gruntu będziesz miał przez pierwsze 2-3 lata"pod górkę" Nie oczekuj więc że będziesz miał tanie OC.
fiatcoupepolska. pl
fiatcoupe
Początkujący
Awatar użytkownika

Miejscowość: Brydzia
Auto: Fiat Coupe 2.0 20VT
Silnik: 2.0.20VT-220 KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Rok produkcji: 1997

09 Mar 2020, 18:54