Jak to zrobic??co wybrac? astra 2

17 Lis 2011, 10:11

Witam wszystkich w poprzedni posce opisałem problem z moja astra 2 1.7td i dobrze ktoś napisał ze pasek od alternatora pękł i wkręcił się w rozrząd.dzięki za podpowiedz teraz mam do zrobienia planowanie głowicy i wymiana poszczególnych cześć
rozrząd komplet
pompa wody
Popychacze hydrauliczne
dźwigienki zaworowe
podkładki pod dźwigienki
uszczelki pod głowice
kolektor ssący
Moje pytanie w jaka firmę zainwestować żebym nie żałował?? i następna kwestia
ponieważ podlą wcześniej mi pompa wody i była wymieniona zrobione mam na niej kolo 10tys .prawdopodobnie jak ktos zmieniał mi rozrząd to nie zmienił pompy wody.czy jak ja jeżdżę na tej pompie pól roku to muszę ja zmieniać??orientuje sie ktos ile taki zabieg kosztuje ??bo moj mechanik wycenil na 2tys zł.z góry dzięki za odpowiedz.pozdrawiam
jara2000
Nowicjusz
 
Posty: 24
Auto: ASTRA 2

17 Lis 2011, 11:23

zmien pompe bedziesz mial spokój na te 60tys. :)
2tys mowisz czesci i robota?:D
HARIBO
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 229
Miejscowość: dublin -kraków
Auto: Ibiza

17 Lis 2011, 12:36

wszystko część i robota.dobra jest cena??
jara2000
Nowicjusz
 
Posty: 24
Auto: ASTRA 2

17 Lis 2011, 12:45

Panowie nie lepiej kupić nowa lub używana głowice??
jara2000
Nowicjusz
 
Posty: 24
Auto: ASTRA 2

17 Lis 2011, 23:36

1,7 oplowski silnik jest odporny na zerwanie paska rozrządu.
Najwyżej się klawisz złamie. Do wymiany złamany klawisz, zawór i popychacz hydrauliczny na tym zaworze. Należy unikać szlifowania tej głowicy jeżeli jest krzywa powyżej 0,1 mm.
Nie wiem co się stało z kolektorem ssącym że go wymieniają.
ZA 2 kPLN to można wstawić inny silnik z jakiegoś anglika i jeszcze kasy zostanie.
andrzej_124
Stały forumowicz
 
Posty: 1704

07 Kwi 2012, 17:58

mi strzelił pasek naprawa kosztowała 1500zł robota i części poszły 4 zawory, 4 klawisze, 4 popychacze, 3 szklanki oprócz tego planowanie, docieranie wszystkich zaworów i uszczelniacze o uszczelkach nie wspomnę. Także to nie prawda że 1,7 oplowski jest bez kolizyjny to bajki
cysio025
Nowicjusz
 
Posty: 25
Miejscowość: Radom
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: Astra G 1,7TD 68kn
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Audi Q7 – czy to najlepszy luksusowy SUV na rynku?
    Segment luksusowych SUV-ów nieustannie się rozwija, prezentując coraz to nowsze modele i innowacyjne rozwiązania technologiczne. Na tym wymagającym rynku Audi Q7 od lat utrzymuje swoją pozycję jako jeden z najbardziej ...
    Renault 19 – historia modelu
    Ponad ćwierć wieku temu, we wrześniu 1988 roku Renault zaprezentowało kompaktowy model 19. Do 1995 roku był on sprzedawany także w polskich salonach. To jeden z najważniejszych modeli firmy Renault w ciągu ostatnich kilkudziesięciu ...

07 Kwi 2012, 18:22

Nawet nie myśl o remoncie ,bo możesz wyrzucić kasę w błoto,szukaj silnika!
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8587
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

07 Kwi 2012, 21:24

Nie wiadomo jaki się silnik może trafić, jeżeli masz dół silnika dobry to można samą głowicę zrobić, planowanie samej głowicy to ok 50-60 zł zrobienie gniazd zaworowych nowe zawory, nowe popychacze podkladki raczej sie nie psują i ewentualnie szklanki wymieniasz, nie wiem po co kolektor?? jest aluminiowy i sie nie psuje.
mechan12
Początkujący
 
Posty: 159
Prawo jazdy: 07 08 2012

07 Kwi 2012, 23:30

andrzej_124 napisał(a):1,7 oplowski silnik jest odporny na zerwanie paska rozrządu.
po pierwsze w astrze 2 to na 90% isuzu po drugie jest w pełni kolizyjne :wink: po 3 jedną padake już ma :mrgreen:
padła góra silnika a wy chcecie cały silnik wymieniać :mrgreen:
nie wiem może jestem z dziwnego pokolenia gdzie sie rzeczy naprawiało a nie wkładało następną padake, w której trzeba i tak 60% wymienić :wink:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

08 Kwi 2012, 10:30

Ja nie jestem pewien,czy to jest na 100% ISUZU,też zastanawiałem się nad tym,te silniki były stosowane przez OPLA przez bardzo krótki czas,o ile pamiętam to chyba od 98r do 99 r,dlatego sądzę,że to ISUZU być nie może.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8587
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

08 Kwi 2012, 14:22

Okazuje się ,że silnik 1,7 DTi w Astrze II jest ISUZU,więc ten raczej będzie też ISUZU,oplowski za to jest 1.7 CDTi,występuje jednak gdzieś ok.2004r.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8587
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

08 Kwi 2012, 15:10

Isuzu było przez opla stosowane od 94 roku w zasadzie do dzisiaj :wink:
1,5 i 1,7 TD, DTi CDTi- to wszystko są rozwinięcia Isuzowskiego silnika, do którego Opel wykupił licencje, to są silniki Isuzu, do dziś wkładane do Clio, Merivy, Astri a nawet Vectry są to silniki z serii Circle L bodajże,
DTi i CDTi to w zasadzie ten sam silnik, jeden od drugiego różni się tylko commonrailem, w DTi wtrysk zwykle jest firmy Denso w CDTi jest Boscha

natomiast Oplowskie (dokładnie rzecz biorąc GM) to silnik 1,7 z rozwinięcia lini 1,6 z Kadeta

w astrze II 90% to właśnie Isuzu te 10 to właśnie sławetny GM który nota bene też jest kolizyjny
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

08 Kwi 2012, 17:59

A czy jest jakiś bezkolizyjny diesel?? :D
nitro
Zaawansowany
 
Posty: 928
Miejscowość: znikąd

08 Kwi 2012, 19:36

w teori tak w praktyce powyżej 1700rpm nie :mrgreen:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

17 Maj 2012, 14:01

Lepiej naprawić niż wkładać złom z odzysku bo po założeniu takiego szrotu można być nie mile zaskoczonym a remont polecam czuć efekty
cysio025
Nowicjusz
 
Posty: 25
Miejscowość: Radom
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: Astra G 1,7TD 68kn