
[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
Tu nie trzeba dużo wody wystarczy czasem niewielka nieszczelność i masz zaparowaną lampę. Ja bym sprawdzić to połączenie z modułem żarówek jak wspomniał tez [email widoczny po zalogowaniu] />Henk napisał(a):Moduł z żarówkami szczelny nie jest, ale tam chyba woda nie dochodzi
W ciemno nie ma co kombinować, uszczelnij połączenie między modułem żarówek i lampą i po jej wysuszeniu obserwuj czy znowu zaparuje i kiedy to się stanie.Henk napisał(a):Mógłbym spróbować zalać to połączenie jakimś rzadkim klejem...
Rozwiązanie powinno się sprawdzić ale dziurka jak najmniejsza i w najniższym miejscu (sprawdzić jak lampa jest założona na samochodzie gdzie takie miejsce występuje). Ja kiedyś chyba w Omedze jak dobrze pamiętam robiłem coś podobnego z pewną różnicą bo po wywierceniu otworu w najniższym punkcie lampy wstawiłem na klej od szyb kolanko od spryskiwaczy skierowane w dół i odpowiednio przycięte takie jak na zdjęciu (przykład na szybko znaleziony w necie).bonifacy napisał(a):Wiertarka i dziura w spodzie lampy
[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]