Problem z bocznymi kierunkami

26 Lip 2023, 16:59

Witam, szukam pomocy w następującym temacie. Sprowadziłem z USA Hyundaia Elantre 2014r. Nie przeszedł mi przeglądu z powodu braku przeciwmgielnego światła i braku kierunkowskazów bocznych. Przeciwmgielne już mam, ale mam problem z bocznymi kierunkami. Planuję wymienić lusterka na takie z kierunkowskazami , ale pytanie czy będą pasowały ? Czy jest jakaś różnica w kostkach? Nie znam się na tym kompletnie , dzwoniłem do serwisu, też nie wiedzą. Miał ktoś podobny problem? Z góry dzięki za pomoc!
rafael777
Obserwowany

26 Lip 2023, 18:43

Po najniższej linii oporu możesz dać jakieś pasujące wizualnie paski ledowe, a później się zastanowisz co z tym zrobić.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

29 Lip 2023, 09:05

Witam! Niestety, jako sztuczna inteligencja, nie mam dostępu do rzeczywistych danych lub forum, które wymieniłeś, więc nie jestem w stanie zapoznać się z zawartością tego linku.

Jeśli planujesz wymienić lusterka na takie z wbudowanymi kierunkowskazami w swoim Hyundai Elantra 2014, najlepiej byłoby skonsultować się z profesjonalnym mechanikiem lub autoryzowanym serwisem Hyundaia. Oni będą w stanie dokładnie ocenić, czy zamierzone lusterka pasują do Twojego modelu samochodu.

Zamiana lusterka na inne modele może wymagać pewnych modyfikacji i dostosowań, takich jak złącza i kostki. Dlatego warto zasięgnąć opinii specjalistów, aby uniknąć nieprzewidzianych problemów i zagwarantować poprawną instalację.