Jak zacząć?

16 Lip 2011, 21:04

Cześć, mam pewien "problem" chciałbym zainteresować się samochodami. Mam 18lat, niedługo zrobię prawo jazdy i chcę wiedzieć co nie co jak będę planować kupowanie samochodu, nie chce jeździć z byle g*wnem do mechanika, wiedzieć co ma pod maską, wiedzieć jak coś się będzie działo, co się dzieje i z czym, nie koniecznie potrafić to naprawić ale mieć trochę wiedzy na ten temat bo na razie jestem zielony i źle mi z tym, zwłaszcza jak moi znajomi rozmawiają o samochodach/motorach a ja nie rozumiem o co chodzi. :(. Także moje pytanie to jak zacząć przygodę z motoryzacją/samochodami :) Jakieś gazety? Fora? Proszę o odpowiedź.
MuckyMuck
Nowicjusz

16 Lip 2011, 21:46

Ja smykałke do tego mam dzięki ojcu,on mnie wprowadził do tego świata,wytłumaczył co i jak,czasami w garażu z nim siedziałem i mu pomagałem przy aucie a teraz to głównie z kumplami coś podłubie albo u siebie czasem choć nie ma co do roboty bo wszystko igła jest..
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

16 Lip 2011, 23:38

no tak, ale ja jestem zielony to jak moge zaczac od dłubania ?:D
MuckyMuck
Nowicjusz

17 Lip 2011, 08:41

Zacznij od jakichś podstawowych książek o motoryzacji
[link do oferty na Allegro wygasł]
[link do oferty na Allegro wygasł]

Raz w tygodniu wychodzą gazety - Auto świat, Motor, Auto moto sport i podobne - wybierz jedną i kupuj na bieżąco ...
silvo44
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Olkusz
Prawo jazdy: 01 09 1983
Auto: TOYOT YARIS III
Silnik: 1,0
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2011

17 Lip 2011, 09:02

Jak już kupisz konkretny samochód to kup do niego dedykowaną książkę z serii "sam naprawiam".