Jaki kupić samochód dostawczy do 3,5 tony ( busa ) ?

22 Sty 2016, 19:56

Witam,
potrzebuję kupić samochód ciężarowy do 20 tysięcy netto coś w stylu nissan interstar, fiat scudo, volkswagen transporter, itp. - o długości około 5 metrów.
Samochód będzie służył do przewożenia różnego rodzaju urządzeń i materiałów budowlanych - jakie modele polecacie i dlaczego akurat ten model a nie inny ?
Znalazłem renault master o przebiegu 220 tysięcy, stan wizualny dobry ale nie wiem czy taki przebieg to dużo czy mało.
Czym się kierować wybierając odpowiedni model samochodu, jestem laikiem ( nie znam się na samochodach ) i to będzie mój pierwszy samochód tego typu.

Z góry dzięki za pomoc w wyborze odpowiedniego modelu.
imbir2016
Obserwowany

Auto: Hyundai terracan

22 Sty 2016, 21:26

polecam vw transportera jezdze nim i fajnie sie śmiga nim ale on jest niezbyt duży nw czy do przewożenia rzeczy nie bd za mały jak dla cb

z całą pewnosćia moge ci polecić
citroena Jumpera
Fiata Ducato
peugeot Boxer
masterka jest dobrym autem ale bardziej bym ci polecał fiata czy citroena miałem citroena przez 2 lata i nigdy mnie nie zawiódł chociasz wszystkie te dostawczaki do 3,5 maja tą sama bude itp na podobnych materiałach :lol:

co do mniejszych to vw jest super scudo tez nie ustepuje vw :ok:

kupuj wmiare zadbane autko :naughty:

do citroena polecam silnik 2.8 HDI

A CO DO przebiegu to jak na auto dostawcze czyli do pracy dziennej itp ponieważ auta takie jezdza dziennie bo napewno sa w firmie to przebieg ok 220 tyś to jest taki średni wynik nie za mało nie za dużo :ok:

nie wykluczałbym auto z przebiegiem 220 tyś tak 290 tyś to już słabo
jak coś to pisz chętnie odpowiem :naughty: :ok:
radziu0012
Nowicjusz

Prawo jazdy: 08 06 1998
Przebieg/rok: 8tys. km
Auto: Opel
Silnik: 1.9
Paliwo: Diesel
Typ: Van
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004

22 Sty 2016, 22:29

W dostawczych autach nie ma co patrzeć na przebieg bo nikt takim autem nie jeżdzi tylko do sklepu do bułki..