REKLAMA
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
PhantomASA1 napisał(a):tak,to prawda,MOS2 i po kłopocie,jedno pewne,do silników bez dpf literka C i czerwona lampka w głowie
PhantomASA1 napisał(a):Proszek wsypujesz w odpowiedniej dawca do bańki z olejem,może być np.pół litra i dobrze mieszasz,on się rozpuszcza całkowicie,wlewasz to do silnika,dolewasz do tej bańki pół l czystego oleju ,potrząsasz i wlewasz,uzupełniasz olejem do właściwego stanu,czyli max na bagnecie,i koniec.Możesz spokojnie jeżdzic do czasu gdy dodatek nie przyjdzie,na motochemia.pl masz już gotowy,który możesz wlać od razu do silnika,koszt.ok.12 zł plus k.w,proszek niestety trzeba wcześniej rozpuścić.
Jak chcesz proszek to nie zalewaj oleju po wymianie na maksa tylko na połowę. Nic się nie stanie jak przejedziesz tak kilkadziesiąt km. Jak przyjdzie proszek rozpuszczasz np. w 300ml tego oleju i na rozgrzany silnik dolewasz taką miksturę tylko musi być dobrze wymieszane. Zostawiasz silnik na kilka minut na biegu jałowym żeby sobie popracował i tyle.SongMIRED napisał(a):Czyli normalnie mogę przejechać załóżmy te 50 km na tym oleju Valvoline co wlałem i dopiero jak będę miał to spuścić olej? i znowu kupić drugi? bo jak wleje tego do Maxa a później znowu wlać? bo jak dzisiaj wymienię to muszę go uzupełnić do Max, a proszek przyjdzie pewnie za 2-3 dni to jak to zrobić, aby było okej?
Masz tam dokładnie instrukcję ten do silnika jest w puszce 300ml ak dobrze pamiętam i dolewasz go do oleju w silniku oczywiście przy wymianie oleju pamiętaj żeby zostawić miejsce na na taką dolewkę i nie zalać oleju na maksa.SongMIRED napisał(a):A załóżmy zamiast proszku bym wziął Liqui Moly(dwusiarczek molibdenu) to jego na jakiej zasadzie się dodaje do oleju, który jest w silniku?
Tak tu masz gotową miksture do dolania do oleju.SongMIRED napisał(a):z tej aukcji allegro będzie dobry?
Rokiko napisał(a):Tak tu masz gotową miksture do dolania do oleju.
Nie przekraczać maxa, a tak naprawdę to zawsze najlepiej utrzymywać w silniku olej na poziomie 3/4 dostępnej podziałki na bagnecie.SongMIRED napisał(a): czyli zostawić trochę miejsca dla tego płynu i normalnie wlać tak, aby bagnet był na maximum? czy między mim, a max?
Dodatek ma pomóc w zmniejszeniu oporów tarcia w silniku tu nie powstanie jakiś magiczny środek z dodania MoS2. A do kolejnej wymiany nie musisz się martwić ale co jakiś czas trzeba kontrolować stan poziomu oleju. No i pamiętaj, że my tu nie czarujemy tylko staramy się rozsądnie doradzaćSongMIRED napisał(a):Kolejna sprawa mam tej Olej Valvoline oraz Liqui Moly - oznacza to, że ten olej zmieni się w olej, który będzie miał "super" właściwości? i do kolejnej wymiany nie muszę się martwić?
Rokiko napisał(a):Dodatek ma pomóc w zmniejszeniu oporów tarcia w silniku tu nie powstanie jakiś magiczny środek z dodania MoS2. A do kolejnej wymiany nie musisz się martwić ale co jakiś czas trzeba kontrolować stan poziomu oleju. No i pamiętaj, że my tu nie czarujemy tylko staramy się rozsądnie doradzać
PhantomASA1 napisał(a):Oczywiście,on nie zachwieje działania dodatku ,który zapobiega pienieniu się oleju,505.01 ,oleje z tą normą zawierają więcej tego dodatku,tutaj chodzi tylko o polepszenie własności smarnych oleju.
Przecież to to samo co motor-life. Oryginalna nazwa z USA to Militec (od nią sprzedaje u nas ten produkt K2) tak jak piszesz i on ma za zadanie zmniejszać tarcie. Widziałem wiele testów sam też go dodawałem do silnika, skrzyni biegów i nigdy nie było problemów. Z obserwacji dodanie tego środka wychodziło zawsze mi na plus i nie widziałem skutków ubocznych.PhantomASA1 napisał(a):b.szkodliwego dla panewek srodka Militec czy w ich produkcie znajduje się pewien związek chemiczny
PhantomASA1 napisał(a):Znalazłem dzisiaj Motula z normą 505.01
Rokiko napisał(a):Z obserwacji dodanie tego środka wychodziło zawsze mi na plus i nie widziałem skutków ubocznych.