PhantomASA1 napisał(a):Oczywiście,że zły,on jest ,,uszyty,,pod materiały,z których są robione elementy silnika bardziej wytrzymałe na słabsze własności smarne oleju,wymaga tego DPF ,który z kolei zapychają szybciej(teoretycznie)związki ,które poprawiają zdecydowanie własności smarne oleju,nigdy tego nie rób więcej,w takim wypadku może pomóc ,pisałem już to w podobnym przypadku,molibdenowy amid Liqui Moly(dwusiarczek molibdenu,i będzie OK.
O matko... no to ładnie mnie tutaj jedna osoba naprowadziła.. To co nie wlewać tego oleju? i oddać go? Ale to po ten olej Valvoline MST C3 SYNPOWER ma norme 505.01? ja myślałem, że jak spełnia normę 505.01 to można go brać i normalnie wlewać, boże co człowiek zrobił. Ale gdzie nie dzwoniłem to każdy właśnie mówił o tym Valvoline... Nawet na stronie Valvoline podaje producent ten olej (SynPower MST C3 5W-40)
Ale dlaczego on nie pasuje? proszę wytłumacz mi, bo ja zielony jestem, a myślałem, że skoro nawet producent na stronie i dzwoniłem do 10 sklepów z olejami i tutaj na forum mi użytkownik pisał, to właśnie ten będzie dobry...
Jeżeli jest zły to serio odeślę go do allegro i jaki mam wziąć olej do tego golfa mojego bez DPF rzecz jasna.
Może być? MOTUL SPECIFIC 5W40 5L 505.01?? ale tutaj wyczytałem, że on nie do PD bez pompowtryskiwaczy.. To który? w miarę podobny cenowo do tych