REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Ile mniej więcej ml na 1000km?SongMIRED napisał(a):trochę tego oleju bierze, minimalnie ale jednak bierze
Też będzie ok ale znalazłem jeszcze ten Gulf Formula ULE SAE 5W-40 i powinien być lepszy od MotulaSongMIRED napisał(a):Motul będzie spoko? jeszcze znalazłem Motul 8100 X-Clean C3 5W40
Rokiko napisał(a):Gulf Formula ULE SAE 5W-40
No to nie masz się czym martwićSongMIRED napisał(a):Słuchaj bierze mi na 10 tys ze 0,7ml? może więcej, ale minimalnie
To że jest tańszy nie znaczy, że jest gorszy tu ważne są parametry oleju z karty charakterystyki. Tu akurat ten Gulf wypada bardzo dobrze na tle tych pozostałych które zostały wymienione.SongMIRED napisał(a):Co do tego Gulfa on jest tańszy niż Valvoline i Motul
Rokiko napisał(a):To że jest tańszy nie znaczy, że jest gorszy tu ważne są parametry oleju z karty charakterystyki. Tu akurat ten Gulf wypada bardzo dobrze na tle tych pozostałych które zostały wymienione.
Rokiko napisał(a):To że jest tańszy nie znaczy, że jest gorszy tu ważne są parametry oleju z karty charakterystyki. Tu akurat ten Gulf wypada bardzo dobrze na tle tych pozostałych które zostały wymienione.
PhantomASA1 napisał(a):Taki pobór oleju,to b.dobrze dobrany index,zapamiętaj sobie,jeśli oleju w ogóle nie ubywa,to znak,że olej jest żle dobrany,natomiast piszesz,że silnik ma duzy przebieg,duży przebieg w przypadku tego silnika to 800 tyś km,nawet z przebiegiem 400 tyś km takie auto mozna brać bez obaw,tylko pytanie,czy jesteś pewien tego przebiegu na 100%.
Będzie ok, pisałem o nim wyżej. Spełnia normę 505.01. Musisz obserwować jak zachowuje się silnik i czy pobór oleju będzie na takim samym poziomie co obecnie.SongMIRED napisał(a):Słuchaj wziąłem olej do mojego Golfa taki: VALVOLINE SYNPOWER MST C3 5W40 - będzie pasował?
Rokiko napisał(a):Będzie ok, pisałem o nim wyżej. Spełnia normę 505.01. Musisz obserwować jak zachowuje się silnik i czy pobór oleju będzie na takim samym poziomie co obecnie.
A na jakim oleju wcześniej jeździłeś tzn. teraz jest zalany silnik?
PhantomASA1 napisał(a):Masz dpf?
PhantomASA1 napisał(a):Oczywiście,że zły,on jest ,,uszyty,,pod materiały,z których są robione elementy silnika bardziej wytrzymałe na słabsze własności smarne oleju,wymaga tego DPF ,który z kolei zapychają szybciej(teoretycznie)związki ,które poprawiają zdecydowanie własności smarne oleju,nigdy tego nie rób więcej,w takim wypadku może pomóc ,pisałem już to w podobnym przypadku,molibdenowy amid Liqui Moly(dwusiarczek molibdenu,i będzie OK.