Faktycznie Mercedesy przeginają z elektroniką i to bywa częstych ich problem. Jeśli stawiasz na wygodę to wybór jest prosty Renault Master. Tylko, że w większej wersji ma ciągle drzwi do H2 więc nie wiem czy Ci to wystarczy. Silnik 2.3 dci biturbo jest dziś najlepszy w swojej klasie więc wybór i tu prosty. Napęd przód i pojedyńcze koła wystarczą jeśli tylko czasami masz te 1,5 tony na pace. Gdy jednak często coś ciężkiego się zdarza lepszy jest bliźniak z tyłu, ale to samochód cięższy i spalanie rośnie. Więc chyba po prostu Master FWD 165 KM.
Co do finansowania to zależy co Firmie potrzeba. Np. może być leasing 0 % albo leasing przy 1 % wpłaty. Zresztą przewidując 5 lat eksploatacji to masz czas równy amortyzacji przy zakupie na kredyt czy w gotówce. Więc może po prostu spytaj swojej księgowej
![Wink ;-)]()
.
Powodzenia w wyborze. A ha... 500 tys. to mimo wszystko powinien każdy silnik z busa dziś wytrzymać.