Jaki samochód w przedziale cenowym 16000-19000

11 Paź 2007, 18:43

Witam wszystkich. Proszę o pomoc w wyborze samochodu w tym przedziale cenowym 16000-19000 i żeby było to auto funkcjonalne i koszty ewentualnej naprawy nie były szokiem cenowym. Ja tak sobie myślałem nad Astrą 2 rocznik99 benz. lub astra2 diesel rocznik 98 . A może seat Toledo 2 -benzyna , Opel Vectra 99 , Golf 4 98 diesel albo Golf 4 99 benzyna a może mazda 323F z 99roku diesel.I jeszcze jak w tych samochodach wygląda sprawa blach- chodzi o ocynk. Wiem że jeżeli w dieslach z tych roczników padnie pompa wtryskowa to koszt regeneracji i montażu to około 4 tyś -"szok" Z góry dziękuje za pomoc
darekk76
Nowicjusz

15 Paź 2007, 17:43

Witam!

To i ja się dołączę...
Takie same autka poszukiwane w tym samym przedziale cenowym tylko 99r-00r... (trafiaja się)

Zastanawiam się co wziąć: benzynę czy diesla? Jeżdżę od 25lat małymi, benzynowymi samochodami...
Mam rodzinę więc nie może być zbyt małe...
Zastanawiam się nad astrą II 1.6 (jakie w niej są najlepsze silniki?)
Samochody oczywiście sedan/hatchback
sebustychy1
Nowicjusz

15 Paź 2007, 18:01

Wydaje mi sie ze ople sa dobrymi samochodami i godne polecenia. W szczególności Vektra. Mozna je kopic nawet poniżej 16000 zl i to w dobrym stanie. Golf 4 tez jest dobry ale na pewno więcej kosztuje. i jak to z VW nie jest zbyt awaryjny :D
Puchacz
Młodzi Gniewni
Awatar użytkownika

Miejscowość: Rembrige

15 Paź 2007, 20:22

Wypowiem sie lecz z moich zaobserwowań

Opel hmmm słabe blachy a Opelek diesel klekocze aż za bardzo nawet z nowszych natomiast proponuje diesla są to silniczki niezawodne i ja wychodzę z założenia diesel jak pali to palił będzie jak nie pali palił nie będzie(mam namyśli mrozy) :lol: osobiście miałem do czynienia z 3 dieselkami w moim krótkim życiu bez zastrzeżeń

pozdrawiam
bartekkk
Nowicjusz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Ten smród ?

16 Paź 2007, 09:37