REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
niePeros napisał(a):https://www.otomoto.pl/oferta/mazda-3-m ... B7Bke.html?
(da się tu w ogóle założyć gaz?
niby można, ale po montażu LPG trwałość tego silnika spadaPeros napisał(a):https://www.otomoto.pl/oferta/renault-l ... BZpJV.html?
(tak samo jak wyżej)
2.0T w Insigni (nie ma modelu Insygnia) to nie ten sam silnik co w Vectrze, a co więcej - ma wtrysk bezpośredni, co przekreśla sens jego gazowania. 2.8 jest na wielopunkcie, stąd popularność przeróbki na LPGPeros napisał(a):https://www.otomoto.pl/oferta/opel-insi ... e90bb930a8
(miałem wcześniej Vectrę C 2.0T i niektórzy bardzo narzekali na Insygnię z 2.0T, warto zatem w to się pchać? z tego co widzę w większości gazują jednostki 2.8V6)
i m.in za takie teksty dostałeś (dostałaś?) ostrzeżenie, o czym pisałem w PW. Gdzie z SUV, jeśli w temacie szukamy czegoś co jedzie i fajnie się prowadzi?lukaszmonika napisał(a): crv
nope, 1.4T.Peros napisał(a):Doczytałem, że lepiej 1.8 140km gazować
Co do ogłoszeń. W pierwszym na pewno należy liczyć się z wyższymi kosztami utrzymania. Drugi... Nie kupiłbym nic od kogoś, kto do sprzedaży, bądź co bądź, dobrego auta podchodzi jak do handlu warzywami na bazarze (zero opisu i jakość zdjęć)
Ten AMG W203 wygląda ciekawie, aczkolwiek cena wydaje się trochę niska. Pytanie ile będzie kosztować serwis tego auta - na pewno ma dużo droższe w serwisie hamulce od zwykłej wersji. Podstawowe rzeczy do sprawdzenia to silnik i blachy pod kątem korozji i bezwypadkowości.
jeśli akceptujesz koszta eksploatacji i napraw to takPeros napisał(a):Dużo osób gazuje nawet to 2.8 w Insignii, warte ryzyka?
Peros napisał(a): a koszty utrzymania W204 z silnikiem 1.8 184km lub 3.5 272km będą znacznie większe jak od takiej Insignii?