Jakie auto coupe?

01 Wrz 2013, 09:42

Witam, jestem młodym kierowcą i chciałbym kupić swoje pierwsze autko które nie było by zbyt duże i za które OC nie zjadłoby całych moich pieniędzy z konta( więc myśle, że pojemność silnika która mnie interesuje to mniej niż 1.9 włącznie).I tak jestem facetem-hetero :D Smile Rozważam parę opcji:
Ford Puma- ponoć 1.7 silnik konstruowany wspólnie z Yamahą, widze do 6-7 tysięcy z dobrym wyposażeniem
Hyundai Coupe- piękne autko, ponoć cechuje sie niezawodnościa, tylko nie wiem czy do 7 tysięcy uda mi się zmieścić by znaleźć stan "jeżdżący"
Toyota Celica- toyota, co tu dużo pisać, równie piękne auto jak Hyundai i jak on, nie wiem czy uda mi sie znaleźć auto w dość miarę stanie
Renault Megane- ponoć najwięcej miejsca ma w sobie ze wszystkich, lecz jest również najbrzydsze, ponoć najbardziej awaryjne ze wszystkich wymienionych tutaj aut
BMW e36- tutaj również wchodzi w grę Sedan, zawsze chciałem mieć tego niemca, bardzo mi się podobają, lecz nie wiem czy uda mi sie w tych kosztach zdobyć auto niezajeżdżone przez ludzi.

Od swojego auta oczekuje by mi wiózł tyłek, ale również by dawał mi "frajdę" z jazdy. Nie mam rodziny- jak wspomniałem jestem młodym kierowcą i człowiekiem dopiero co ukończył szkołę i pracującym+ studia, więc wielkie przestrzenie to nie dla mnie. Również mnie ciekawi, które z tych aut najlepiej znosi gaz
Dziękuję z góry za pomocne opinie :)
otori
Nowicjusz

Auto: Nie mam

02 Wrz 2013, 23:26

Odświeżam, pomoże ktoś?
otori
Nowicjusz

03 Wrz 2013, 07:41

Za 7k kupisz dobrze utrzymane BMW e36 w coupe z silnikiem 1.6/1.8.

Spalanie 1.8 to będzie w mieście jak wrocław poniżej 10l benzyny i około 10l gazu.
matiit
Początkujący
Awatar użytkownika

Miejscowość: Wrocław
Prawo jazdy: 01 05 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: BMW e39
Silnik: m52b28
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna

03 Wrz 2013, 08:31