Jakie auto do 20tys. dla nowicjusza?

17 Lip 2017, 01:12

Witam, jestem świeżo upieczonym kierowcą i proszę Was o pomoc przy dokonaniu wyboru mojego pierwszego auta. Jak do tej pory jeździłem samochodami kia rio III i toyota yaris II (w OSK) i tak naprawdę szukam auta podobnego do nich w sensie gabarytów. Chciałbym jakiegoś 5 drzwiowego hatchbacka z ekonomicznym silnikiem. Do tego dobrze by było, żeby ewentualne naprawy nie doprowadziły mnie do ruiny finansowej. Auta potrzebuję, żeby dojechać do pracy (max. 120km tygodniowo) ale nie wykluczam sporadycznych dłuższych tras. Zależy mi na trochę wyższej wersji to znaczy z elektrycznie regulowanymi lusterkami i szybami, regulowanym na wysokość fotelem kierowcy oraz regulacją kierownicy, systemami stabilizacji toru jazdy itp. W aucie muszę czuć się komfortowo i mieć dobrą widoczność (ze względu na wadę wzroku), zależy mi też na dobrej zwrotności, żeby dość szybko zbierał się na skrzyżowaniu. Na auto mogę przeznaczyć 20tys. łącznych kosztów, staż auta tak do 10 – 12 lat. Auto ma mi służyć możliwie jak najdłużej. Mieszkam w Uniejowie.
piotrek1177
Obserwowany

Prawo jazdy: 03 07 2017
Auto: Nie mam

17 Lip 2017, 01:24

Ode mnie trochę większe autko od wyżej wymienionych, za to będzie można się pokusić o dość fajny egzemplarz w tych pieniądzach - Ford Focus MK2.
Michal5
Nowicjusz

Auto: Ford Focus MK2
Silnik: 1.6 TDCI 90KM
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

17 Lip 2017, 01:42

Ford Focus MK2
Chyba za duży jak dla mnie.
piotrek1177
Obserwowany

Prawo jazdy: 03 07 2017
Auto: Nie mam

17 Lip 2017, 08:26

Volvo C30 powinno spełnić wymagania
Szukasz nowego Volvo, pomogę w wyborze modelu, konfiguracji, przy negocjacjach z dealerami. Znajdę dobrą ofertę na auto i finansowanie, bez zobowiązań. Auta do zamówienia i od ręki, demo dealera, używane z sieci dealerskiej Volvo.
Zapraszam na priv.
Rom33
Stały forumowicz

Zdjęcia: 227
Miejscowość: Wisła
Prawo jazdy: 15 07 1997
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo V50
Silnik: 2.0 D 136KM