Jakie auto kupić?

20 Lut 2011, 00:14

Hej
Więc tak jestem młodym kierowcą mam prawko B1 i szukam auta znalazłem firmę:
http://www.autab1.pl/index.html

,która przerabia prawie wszystkie samochody do masy własnej 1000 kg na B1
(firma nie jest zakładem prywatnym tylko działa w całej Europie(pochodzi z Niemiec firma))

Jakie auto polecacie mi zakupić do masy własnej, żeby miało klimatyzacje i było na 4 osoby
Proszę o normalną(od 0 zł do max 6000 zł) cenę
afryka88
Nowicjusz

Miejscowość: Gliwice

20 Lut 2011, 00:28

Rodzice chcą Ci kupić? Moim zdaniem jesteś za młody na prawko i auto... poczekaj do 18stki i kup normalne pełnowartościowe auto za swoją kasę! po co Ci auto jak sam go nie utrzymasz... wracając do tematu ciężko Ci będzie znaleźć auto do tony które ma klime... to raczej nie wykonalne w tej cenie na allegro chodzą CC na B1. jeżeli już tak bardzo chcesz mieć prawko (o zgrozo!) to cc albo maluch bedzie dobrym wyborem...:/ przynajmniej nie pozabijasz wszystkich dookoła.
MlodyBarney
Początkujący

Miejscowość: Chorzów

20 Lut 2011, 02:45

Przemądrzały się znalazł... Mam prawko B1, jeżdżę Seicento, ale bez przeróbki. Mandat za brak kategorii to 300 zł, przeróbka - ponad 1000 zł+głośny i niebezpieczny samochód. Polecam Fiata Seicento, ale z silnikiem 1.1. Za tę cenę nie znajdziesz samochodu z klimatyzacją, zwłaszcza z czystą i działającą. I nie słuchaj zazdrosnych dziadów(z resztą widać jakie mądre wybory podejmują - od 20 lat te same mordy w sejmie). Prawo jazdy B1 to świetny pomysł, im wcześniej nauczysz się jeździć, tym lepiej.
ITpro
Nowicjusz

Miejscowość: Wrocław

20 Lut 2011, 07:50