Jakie auto wybrać na swoje pierwsze

18 Lis 2019, 21:40

Witam przychodzę z zapytaniem odnośnie, w którym kierunku spośród mojego kręgu zainteresowań zmierzać. Otóż jestem świeżo upieczonym kierowcą i mój budżet wynosi 5/6000 na sam samochód. I tutaj pytanie, który z nich wybrać, ponieważ myślę nad: Fiatem Punto 2 1.2, Hyundaiem Getz 1.1/1.3, Mitsubishi Colt 1.3, Renault Clio 1.2 oraz Peugeot 206 1.4. Oczywiście inne propozycje też biorę pod uwagę, zależy mi na tym, aby auto mało paliło, było w miarę tanie w utrzymaniu, ale żeby momentami można było depnąć gazu. Za każdą opinię dziękuję i pozdrawiam!
jj1
Nowicjusz

19 Lis 2019, 10:46

W twoim przypadku szukałbym samochodu w najlepszym możliwym stanie. Budżet jaki masz nie jest duży więc warto tu kupić auto do którego na dzień dobry nie będziesz musiał sporo dokładać. Ja myślę że doprą propozycja na początek może być Punto z samochodów które podałeś.
Cichy77
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 62
Auto: Mam, często zmieniam!

19 Lis 2019, 17:21

Moja pierwsza myśl to Toyota Yaris ale powiedz skąd jesteś to coś się poszuka.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

21 Lis 2019, 08:58

Interesują mnie modele po 2004/5 roku, a mój budżet to 5/6000. Oczywiście młodsze modele też biorę pod uwagę i nie zamykam się na inne możliwości.
jj1
Nowicjusz

21 Lis 2019, 09:01

jj1 napisał(a):Interesują mnie modele po 2004/5 roku, a mój budżet to 5/6000.

A co mia piernik do wiatraka? Nie masz kasy to bierzesz auto w dobrym stanie i rokujące na jazdę a nie rocznikowo Ci odpowiadające... chyba że masz 6k.na zakup i nic nam nie mówisz że masz drugie 6k.na starter.
szybki
Moderator - Tuning

Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Typ: Sport/Coupe

21 Lis 2019, 09:04