Subaru Forester/Mazda CX30/Toyota CHR

Subaru Forester, Mazda CX30 czy Toyota CHR?

Ankieta zakończyła się 26 Lis 2019, 09:13

Subaru Forester
0
Brak głosów
Mazda CX30
0
Brak głosów
Toyota CHR
2
100%
Razem głosów : 2

22 Lis 2019, 09:13

Dzień dobry :)

Planuje zakup samochodu i zastanawiam się między trzema - Subaru Forester, Mazda CX30 oraz Toyota CHR. Wszystkie te samochody mają być wyposażone w automatyczną skrzynię biegów, nowe.
Dla mnie jest to nieoczywisty wybór i chciałabym zasięgnąć Państwa opinii.

Mieszkam w mieście i to w jego obrębie będę się głównie poruszać, co nie oznacza, że nie będę czasami udawała się w dłuższe podróże za miasto.

Szczególnie zależy mi na bezpieczeństwie i wygodzie podczas prowadzenia, ponieważ nie jestem wieloletnim kierowcą.

Obędę się bez dużego bagażnika, jednak cenie sobie przestronne wnętrze w samochodzie.

Który samochód byście Państwo wybrali i dlaczego?

Jakie elementy wyposażenia okażą się szczególnie przydatne, zwłaszcza dla świeżo upieczonego kierowcy?

Dziękuję z góry za odpowiedź :)
Truskawka22
Obserwowany

22 Lis 2019, 09:53

Truskawka22 napisał(a):Mieszkam w mieście i to w jego obrębie będę się głównie poruszać, co nie oznacza, że nie będę czasami udawała się w dłuższe podróże za miasto.
W tym przypadku wygrywa Toyota C-HR. Koszty eksploatacji będą najniższe w mieście, a poza nie również pojedziesz komfortowo. Wnętrze jak na takie auto myślę że jest wystarczająco przestrzenne i kierowca dobrze się w nim czuje. Możesz wybrać wersję z napędem na cztery koła dla pełnej satysfakcji :)

Forester sporo odbiega od pozostałych bo jest sporo większy bardziej paliwożerny i biorąc pod uwagę wszystko czego potrzebujesz to auto zostaje na ostatnim miejscu z trzech które podałaś. Zaś na drugim stawiam Mazdę CX30.
Cichy77
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 62
Auto: Mam, często zmieniam!

22 Lis 2019, 11:00