Jakie narzędzia do auta ?

13 Lut 2022, 14:04

Cześć nie jestem żadnym mechanikiem, ale chciałbym raz na jakiś czas pobawić się w aucie, lecz nie zawsze mam cały do tego potrzebny sprzęt.

Chciałbym kupić jakiś porządny zestaw narzędzi żebym mógl zrobić wszystko w aucie teraz jak i w późniejszym czasie. Obecnie mam auto audi a6c5.
Co do ceny narzędzi budżet do 2000 zł. Oprócz kluczy itd, chciałbym też zaopatrzyć się klucz udarowy do okręcania kół w samochodzie, wiertarka też by się jakaś przydała. Ogólnie wszystko co może się przydać i zmiesciło by się w bagazniku :)))
Pracuje w Niemczech więc wolałbym wszystko mieć pod ręką w aucie niż w domu.
Wrazie czego moge zwiększyć budżet jezeli będzie oczywiście warto :)
Sakaki
Obserwowany

13 Lut 2022, 16:15

Ogólnie narzędzi brakuje zawsze, z tym nigdy nie ma końca, możemy zrobić listę najpotrzebniejszych rzeczy a Ty sobie wyszukasz jakieś zestawy względem potrzeb. Ja na wyjazdowe występki kupiłem sobie jakiś czas temu zestaw z Lidla, coś ok 80 euro i jakościowo i wyposażeniem plasuje się bardzo dobrze i na bazie takiego czegoś warto startować z poszukiwaniami.
Jakie narzędzia do auta ?
Mocny klucz udarowy jest drogi i na użytek "raz na pół roku" według mnie nie ma sensu a tańszych chinczykow raczej nie warto brać pod uwagę
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

29 Kwi 2022, 08:38

jak już ustalisz, jakie konkretne narzędzie chcesz zakupić to polecam Ci sprawdzić ofertę sklepu elektro-met. Ja co prawda nie do auta, ale do przydomowego warsztatu kupowałem u nich kilka narzędzi np. pilarki tarczowe i nie mogę narzekać ani na sam sprzęt, ani na obsługę sklepu ;)
Tadeusz57
Nowicjusz

Prawo jazdy: 02 04 1970
Auto: Audi A3

29 Kwi 2022, 08:53

@Tadeusz57 - pilarka tarczowa to nie jest narzędzie do samochodu! Używałeś takiego urządzenia przy swoim samochodzie?