Jakiego GOLFA wybrać ???? BARDZO PROSZE O POMOC

02 Mar 2012, 11:14

Witam serdecznie wszystkich użytkowników. Chciałbym poprosić was o pomoc w wybraniu odpowiedniego silnika, sprawa przedstawia się następująco.



Dzisiaj jadę kupić GOLFA.
Mam do wyboru dwa egzemplarze, nie wiem tylko jaki silnik wybrać .


1)
GOLF III 1995r ,1.6,(Drugi właściciel), przebieg 190tys.

2)
GOLF III, 1994r, 1.4 w gazie. Instalacja założona w 2007r (na gazie zrobione 100tys. km).

Przede wszystkim zależy mi na ekonomi. Tak więc zastanawiam się nad silnikami 1.4 i 1.6.
Słyszałem, ze 1.4 spala minimalnie mniej, niż 1.6, słyszałem jednak,że jest bardziej awaryjny.
Dokonując napraw w 1.4 suma sumarum bym był stratny ( w stosunku do 1.6).
Czy przez 100 tys na gazie (wariant 2) nie odbiło się to na silniku ?? Czy jeszcze trochę pojeździ ? Oczywiście przed zakupem pojade na stację dianostyczną.

Pomóżcie, którego wybrać??
Bardzo prosze o pomoc. Pozdrawiam
kkaappeerr
Nowicjusz
 
Posty: 21
Prawo jazdy: 15 04 1999

02 Mar 2012, 11:17

14 za słąby do LPG nie będzie się kulać przez co będzie dużo palił,
1.6 lepszy zwłąszcza 16v choć bardziej zawodny niż 8,
ogólnie najlepszym silnikiem do golfa jest 8 zaworowy 2 litrowy silniczek z LPG, maświetny moment fajnie jeździ wygodny i bezawaryjny,
jeśli masz do wyboru tylko 1,6 i 1,4 to bierz 1,6- spalanie porównywalne a wygoda jazdy o wiele lepsza
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

02 Mar 2012, 11:20

bierz egzemplarz w lepszym stanie ogólnym... czy pojezdzi jeszcze na gazie hmm jesli zrobił juz 500tys w tym 100 na LPG to pewnie czeka cie remont. ja jedynie dodam iż w golfie III z przebiegiem 370 tysięcy jedyna usterką był brak piątego biegu , silnik oraz wnętrze jak i buda w stanie jak u innych z mniejszymi liczbami na liczniku jan kowalski mając golfa od nowości zrobiłby coś koło 400 tysięcy , co jest przebiegiem realnym i cały patent VW polega na tym że na allegro ma nadal 180 tyś i faktycznie jezdzi
x50sr
Początkujący
 
Posty: 244
Miejscowość: małopolska

02 Mar 2012, 11:25

z tymi kilometrami to bym tak nie przesadzał ;)
miałem golfa 750kkm przebiegu na LPG poszedł na żyletki nie ze względu na pad silnika, tylko konstrukcja nie wytrzymywała już przeciążeń, buda się skończyła po prostu :mrgreen:
golf III to mocne autko i bardzo fajne, stan techniczny ważna sprawa, ale w tym wypadku uważam że nei powinno się brać pod uwage takich co nie są w rewelacyjnym stanie :wink:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

02 Mar 2012, 14:19

no wlasnie jest to magia volkswagena... wsiądz do np opla astry II i zrób taki przebieg :)
x50sr
Początkujący
 
Posty: 244
Miejscowość: małopolska

02 Mar 2012, 17:12

x50sr napisał(a):no wlasnie jest to magia volkswagena... wsiądz do np opla astry II i zrób taki przebieg :)


Magia volkswagena :lol: nie kupuj golfa; silnik i skrzynia porażka, nadwozie rdzewieje, słabe hamulce, toporny wygląd i prowadzenie. Tak miałem Golfa 2 :)
nitro
Zaawansowany
 
Posty: 928
Miejscowość: znikąd

02 Mar 2012, 17:52

nitro napisał(a):silnik i skrzynia porażka, nadwozie rdzewieje, słabe hamulce, toporny wygląd i prowadzenie. Tak miałem Golfa 2
ja bym tam 1.8 130 konny przygarnął najlepiej jeszcze 4x4 :mrgreen: własnie klasyczną 2 :twisted: tak żeby youngtimera mieć ;)
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)