Jeep Grand Cherokie 1999 - 2000

26 Sty 2011, 08:02

Albert.. nasze umysły są spaczone, więc i opinie inne niż większości ludzi :wink: dla nas im mniej elektroniki tym lepiej, a najlepiej wcale żeby nie było. napęd musi być blokowany przez centralny mech. różnicowy lub dołączany na sztywno, przy wyborze opon mamy tylko dylematy pokroju: simex czy plaskaczowy MT-ek..
dla nas auto terenowe to auto terenowe. służy do jazdy w terenie. a teren to nie szutry czy piaszczyste podjazdy. teren to błoto po klamki, trawersy na ryzyku wywalenia boka, woda po szyby i takie tam podobne.
dla nas elektronika to psujący się gadżet, a co za tym idzie niepotrzebny.

jeśli szukasz auta wygodnego, bezpiecznego, którym pojedziesz po piasku czy szutrze to kup SUV-a. terenówki to z natury niewygodne, niekomfortowe, źle jeżdżące po szosie auta. ale za to dobre w terenie :wink: a dla nas ważniejsze są właściwości terenowe od szosowych..
SCARAB TEAM
Karson
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2335
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Kielce

26 Sty 2011, 16:31

Karson napisał(a):terenówki to z natury niewygodne, niekomfortowe, źle jeżdżące po szosie auta.
Mi się tam Pajero Sport w Vce dobrze i wygodnie jeździło po drodze :mrgreen:
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Prowadzenie samochodu pod wpływem stresu
    Prowadzenie samochodu to wieloaspektowe zadanie, wymagające koncentracji i spokoju. 1/3 kierowców przyznaje, że przynajmniej raz w tygodniu prowadzi auto pod wpływem stresu czy czując złość. Zdenerwowani kierowcy są ...