Jeep Grand Cherokie 1999 - 2000

20 Sty 2011, 14:08

Witam. Przymierzam się do zakupu ww autka. Chcę na niego wydać między 12, a 30 tyś PLN-ów. Dlatego musi byś z roku 1999 albo 2000. Interesuje mnie tylko wersja Limited - z tego co wiem, to ta wersja ma full wyposażenie i z białymi zegarami. Jeżeli się mylę, to mnie poprawcie. Silnik 4,7 o mocy.. I tu właśnie nie wiem, jaka była moc tych silników. Na allegro są podawane różne - 220, 222, 223, 225, 230 KM. Interesuje mnie silnik taki powyżej 200 KM. Tylko nie wiem, czy są 220, czy 225 czy 230 itd. Silnik benzyna+LPG. Inny nie wchodzi w grę. Chyba, że udowodnicie mi, że diesel będzie oszczędniejszy od LPG, w co wątpię :wink: . Skrzynia tylko automat. I teraz pytanka :
1. Ilu biegowa jest skrzynia automatyczna?
2. Skrzynia ma dwie rączki - proszę o opis poszczególnych przełożeń na jednej i drugiej rączce. Większości się domyślam, ale piszcie

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

3. Do czego jest ten przycisk w prawej rączce?
4. Zauważyłem, że są dwa rodzaje skrzyń automatycznych
a) czy w wersji Limited jest ta powyżej, czy tylko ta :

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

b) Czy są jeszcze jakieś inne skrzynie niż te dwie?
5. Czy przy automacie z dwoma rączkami ( późniejsze wersje mają tylko jedną rączkę - tą z lewej strony ) jest też sprzęgiełko przednich piast ( z przełączaniem na Lock i Free )
6. Jaka jest różnica między skrzynią z jedną rączką, a dwoma, czyli dlaczego w tych późniejszych wersjach jest tylko jedna rączka?
7. Zauważyłem, że w jednych mała rączka jest z prawej strony, a w innych z lewej strony? Czy ma to jakieś znaczenie, czy to tylko zależy od wersji, modelu lub rocznika?
8. Czy wszystkie automaty mają te okrągłe kontrolki przy poszczególnych przełożeniach?
9. Czy wszystkie wersje Limited mają szyberdach i czy jest on ręczny czy elektryczny?
10.

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

a) do czego są te trzy przyciski ( 1,2,SET ) w drzwiach?
b) od czego jest ten ostatni przycisk na dole z prawej strony w uchwycie drzwi?
c) od czego jest ta okrągła gałeczka z lewej strony na dole ( obok tego przycisku z b )
d) od czego jest ten przełącznik poniżej klamki?
11. od czego są przyciski na kierownicy?
12. czy wszystkie kierownice wielofunkcujne są takie same, czy funkcje sterowania z nich się czymś róznią w zalezności od czegoś?
13. Nad lusterkiem wstecznym jest wyświetlacz z jakimiś przyciskami - od czego to jest i od czego są te przycsiki. Jak ktoś zna ich funkce, to bardzo proszę o opis
14. Od czego jest przycisk poniżej włącznika podgrzewania siedzeń pasażera - z prawej strony na samym dole? Zauważyłem, że w jednych samochodach on jest, a w innych go nie ma i jest w tym miejscu jakaś dziura okrągła, podobna do zapalniczki, ale zapalniczka jest z lewej strony w każdym modelu. Więc od czego jest ta z prawej?
15. Czy wszystkie modele Limited mają kseonony, czy to od czegoś zależy ( rok, wersja, wyposażenie itd. )
16. Czy w każdym jest zestaw audio Infinity Gold?
17. Czy w każdym Infinity Gold jest wzmacniacz z radia?
18. Gdzie go szukać?
19. Czy jak radio jest na kasety, to ma ono gdzieś zmieniarkę płyt, czy niekoniecznie?
20. Czy jak jest radio CD, to ma ono zmieniarkę płyt czy niekoniecznie?
21.. W zestawie wskażników jest wskaźnik od oleju ( w górnym prawym rogu ) :
a) co on wskazuje - poziom czy ciśnienie?
b) po uruchomieniu silnika w jakiej pozycji powinna być wskazówka?
22. Z lewej strony jest wskaźnik akumulatora
a) co on wskazuje - volty czy poziom naładowania
b? w jakiej pozycji powinna być wskazówka po uruchomieniu silnika?
23.

a) jakie kontrolki na zestawie wskaźników powinny się zaświecić po włączeniu stacyjki
b) które powinny świecić się światłem ciągłym
c) które powinny migać
d) które powinny zgasnąć po chwili ( przed uruchomieniem silnika )
c) które powinny zgasnąc po uruchomieniu silnika?
24. Wspomaganie kierownicy jest elektryczne czy hydrauliczne?
25.

Co to jest to nad popielniczką? Nie wszystkie modele to mają.
26. Co możecie powiedzieć o tym samochodzie jeszcze dodatkowo - silnik, wyposażenie, usterki, na co zwrócić uwagę przy oględzinach?
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

20 Sty 2011, 16:13

2. Prawa to raczej wiadomo, lewa to napęd na tył 2WD, napęd 4x4 przez centralny dyfer 4PT, napęd 4x4 z zablokowanym dyfrem 4FT, N - luz, 4LO przełożenie zredukowane
3. Przycisk w rączce jest pewnie do skrzyni aby pozwalała wyżej się kręcić i później zmieniała biegi.
4. A mówisz o dwóch rodzajach reduktora Select Track i Quadra Track II w pierwszym masz możliwość napędu tylko 2WD a w Quadra jest tylko 4x4.
5. Nie ma w Jeepie sprzęgiełek w piastach, to nie Patrol czy inny Samurai :mrgreen:
7. Wajcha reduktora może mieć powiązanie (choć nie musi) z krajem pochodzenia. Pajero Sport ma podobnie, wajcha w autach z GB jest po drugiej stronie.
9. NIe wiem czy wszystkie mają szyberdach, ale napewno skoro już jest to jest on elektryczny.
Przycisk poniżej klamki to rygiel od zamka drzwi kierowcy,
13. PEwnie jak w Cherokee i pierwszym Grandzie nad lusterkiem jest zegarek/termometr oraz kompas a przycisk jest do zmiany wartości jednostek Farenheity a Celsiusze itp.
16. Chyba tak, Infinity Gold byłjużw poprzednim Grandzie a w Cherokee był Harman-Kardon
21. Wskazuje ciśnienie oileju
25. To nad popielniczką to CB Radio z odkręconą gruszką, pewnie normalnie jest tam półeczka :mrgreen:
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

20 Sty 2011, 18:15

Pytań sporo więc proponuję http://www.jeepnieci.pl/wj.html. Na większość pytań znajdziesz tam odpowiedź. Czego nie będzie pytaj, może uda się odpowiedzieć. Przynajmniej pytań będzie mniej :wink:

[ Dodano: 20 Styczeń 2011, 18:42 ]
To czego może tam nie być:
3. To klasyczny przycisk do zmiany przełożeń np. z P na jazdę.
6. W późniejszych skrzyniach jest elektroniczny rozkład napędu i brak lewarka skrzyni rozdzielczej.
10.a) to pamięć ustawienia fotela
b) ręczne blokowanie i odblokowanie centralnego
c)blokada opuszczania szyb
d) to to samo co guzik od zamykania (blokowania) drzwi
11. Obsługa radia (jeśli fabryczne), tempomat i może coś jeszcze
13. Komputer pokładowy podaje: temperaturę, stronę świata, w którą się poruszamy, spalanie chwilowe, średnie od ostatniego wyzerowania, przebieg od ostatniego wyzerowania, ilość kilometrów jakie przejedziemy na paliwie w baku.
14. Ta dziura, to drugie gniazdo, w którym prąd jest stale niezależnie od włączonego zapłonu. Guzik nie jestem pewien musiałbym zobaczyć zdjęcie.
21.a)ciśnienie
b)powyżej 3, czyli co najmniej w pionie
22. a)poziom ładowania
b)ok 14
23. Nie chcę strzelić babola więc się wstrzymam, ewentualnie jutro zobaczę u siebie
24. hydrauliczne
26. http://www.jeepnieci.pl/wj_poradnik.html. Jeśli w tej budzie to 4,7 z Quadra drive

[ Dodano: 20 Styczeń 2011, 18:45 ]
Korekta jogiego:
2.4PT, to zablokowany dyfer, a 4FT, to otwarty (Full Time)
Obecnie
Jeep ZJ'95 LPG + 4" MT32"
textor2
Początkujący
 
Posty: 78
Miejscowość: Z lasu

20 Sty 2011, 19:10

Fakt, moja pomyłka, jakby nie mogli normalnie tego ponazywać tak jak w japońcach :mrgreen:
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

20 Sty 2011, 19:27

Zapomniałem dodać, że w tych rocznikach montowany był tylko jeden zizel, 3,1 rodem VM. W zasadzie niewypał. Może w paliwie nieco tańszy niż 4,7, ale w kosztach ogólnych użytkowania już na pewno nie.
Obecnie
Jeep ZJ'95 LPG + 4" MT32"
textor2
Początkujący
 
Posty: 78
Miejscowość: Z lasu

20 Sty 2011, 22:32

textor2 napisał(a):Pytań sporo więc proponuję http://www.jeepnieci.pl/wj.html.


Cholerka, ta stronka nie działa. Wywala mi błąd :cry:

Piszcie koledzy dalej na pytanka jeszcze bez odpowiedzi.
Dodatkowo mam pytanie w sprawie tych skrzyń :
1. która jest lepsza?
2. rozumiem, że w tej pierwszej, jak wajcha jest na 2WD to jadę z napędem tylko na tylną oś, natomiast przednia jest dołączana po przełożeniu wajchy na 4PT, 4FT lub 4LO?
3. w tej drugiej skrzyni napęd jest stale na 4 koła? Czy coś pomieszałem?
4. do czego jest w obu skrzyniach położenie N?
5. 4LO to jak piszecie przełożenie zredukowane, czyli jest włączony napęd na 4 koła, ale jedzie się wolniej niż na 4PT lub 4FT, czyli na koła idzie większa moc?
6. Do czego ( w jakich warunkach ) przydaje się 4PT, czyli zablokowanie dyfra? Bo normalnie to jedzie się na 4FT, czyli przy skręcie w prawo lub lewo oba koła na osi nie kręcą się jednakowo ( tak jak w typowych osobówkach )? Bo to oto tu chodzi?
7. do czego jest pozycja D na tym prawym lewarku? Czy to jest nadbieg między 2 biegiem a 3 biegiem do jazdy pod obciążeniem np. pod górkę? Bo domyslam się, że te dwie skrzynie na zdjęciach są 3 biegowe?
Natomiast ta

jest 5-io biegowa?
8. Cz ta skrzynia powyżej jest też dostępna z przełożeniem na 2WD, czyli z tą krótką wajchą jak na zdjęciu 1?
9. Czym sie różni skrzynia Quadra Drive od Quadra TracII - niby to samo...
10. w pkt 14 chodziło mi o przycisk Power Outlet
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

20 Sty 2011, 23:32

2. 2WD na tył, 4FT 4PT to napęd 4x4 a 4LO to napęd 4x4 + reduktor
3. tak napęd ciągle przekazywany jest na obie osie
4. Przełożenie N to jest luz (neutral) nawet jak wrzucisz bieg w skrzyni biegów a w tej drugiej będzie N to auto nie pojedzie.
5. 4Lo to przełożenie zredukowane. centralny dyfer jest zablokowany, i dopięty jest reduktor czyli najprościej mówiąc ait jest wolniejsze ale mocniejsze, przełożenie do jazdy w terenie inaczej mówiąc.
6. Part Time przydaje się w lżejszym terenie, kopnych zaspach śniegowych, czasami gdy jest ślisko ale to inna dyskusja czy wtedy lepiej z blokadą dyfra czy bez.
Nigdy w żadnym aucie przy skręcie koła nie kręcą się jednakowo, tak samo jest w Grandzie, ani Quadra Track II ani Select Track nie ma pełnych blokad przedniego i tylnego mechanizmu różnicowego.
7. A w Hummerze nie ma? Oznaczenia automatycznej skrzyni biegów P- parking, R- Reverse (wsteczny) N - neutral (luz), D - drive (jazda do przodu z wykorzystaniem wszystkich biegów) 4-3-2-1 blokada skrzyni, poprostu ustawiasz np. na 2 i auto po nie będzie włączać wyższych biegów tylko 1-2 jak weźmiesz 3 to będzie wrzucać 1-2-3 ale nie wrzuci 4 itd. przydaje się przy ciągnięciu czegoś itp. I ta skrzynia na foto jest 5cio biegowa.
Teraz napędy:
Select Track: skrzynka rozdzielcza NV242 i opcje napędu 2WD,4 Full Time, 4 Part Time, N, 4LO prawdopodobnie klasyczne sztywne mosty napędowe zawieszone na sprężynach i prowadzone układem drążków
Quadra Track II: skrzynia NV247 i opcje napędu 4Full Time, N, 4LO
Quadra Drive: skrzynia NV247 jednak centralny dyferencjał jest zastąpiony przez Vario Lock czy coś takiego czyli system tarczek ciernych.

[ Dodano: 20 Styczeń 2011, 23:33 ]
Tutaj masz wszystko o napędach w Grandzie WJ http://jeepnieci.pl/wj_uklady.html
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

21 Sty 2011, 08:56

Widzę, że jogi już prawie wszystko wstawił. Inne rzeczy pod zakładkami http://www.jeepnieci.pl/wj.html

[ Dodano: 21 Styczeń 2011, 09:00 ]
power outlet, to nie przycisk. To jedynie klapka zakrywająca dodatkowe gniazdo zapalniczki, o którym pisałem
Obecnie
Jeep ZJ'95 LPG + 4" MT32"
textor2
Początkujący
 
Posty: 78
Miejscowość: Z lasu

21 Sty 2011, 17:35

Jogi4x4 napisał(a):7. A w Hummerze nie ma?

W Hummerze mam tylko P,R,N,D,1,2,3/ Ale to D nie jest w kółeczku.
Link do jepnieci da mi ciekawą lekturę.
Powiedzcie mi jeszcze jak w ternie działa ta skrzynia z jedną rączką. W Jeepie są na niej tylko oznaczenia P,R,N,D. Jak wygląda tam przełączanie napędów. Ja mam podobnie, tylko że u mnie jest P,R,N,D,1,2,3.
No i która skrzynia jest lepsza w tym Jewpie? Czy może dołożyć troszkę i kupić tego Jeepa z 2005 z tą skrzynią z jedną rączką?
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

21 Sty 2011, 18:55

Gdybym to ja miał kupować, to wybrałbym WJ w werscji Overland (maks. wyposażenie i mocniejsza wersja 4,7). WK, czyli model po 2005 roku, to więcej elektroniki, która nigdy nie była mocną stroną amerykańców, wnętrze bardziej pachnie Azją niż Ameryką. Gdyby jednak miałby to być HEMI (5,7), to już bym się zastanowił. Na jeepniętych masz również rozpisany i ten model, możesz porównać.
Obecnie
Jeep ZJ'95 LPG + 4" MT32"
textor2
Początkujący
 
Posty: 78
Miejscowość: Z lasu

21 Sty 2011, 23:07

Ok. Ta stronka jeepnieci.pl dużo mi dała. Super sprawa. W sumie to otzymałem odpowiedzi na wszystkie moje pytania :grin:
Powiedzcie mi jeszcze który reduktor jest lepszy - NV242 ( 2WD, 4part time, 4 full time, N oraz 4LO ), czyli ten, w ktorym można wybrać napęd na tylko tył ( 2WD ) lub 4x4, czy lepszy jest NV247 ( 4all, N, 4lo ). Chodzi mi głównie o to, czy ten napęd na tył jest w czymś przydatny? Czy lepiej mieć 4All, czy 4PT i 4FT?
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

22 Sty 2011, 22:42

jesteś pewny wyboru jeepa? lepsza byłaby toyota..
SCARAB TEAM
Karson
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2335
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Kielce

23 Sty 2011, 00:30

Karson napisał(a):jesteś pewny wyboru jeepa? lepsza byłaby toyota..


Szczerze ci powiem, że Toyota może i byłaby lepsza - nie znam się za bardzo na autkach terenowych - moim Hummerem jeżdżę mało i przeważnie w górach albo na Wielkopolsce po lasach z piaszczystymi drogami. Rzadziej po Mazurach, czyli terenach podmokłych. Skrzynia jest tam automat z jednym lewarkiem ( są tylko przełożenia P,R,N i D ) i za bardzo nawet nie korzystam z lewarka - szczerze się przyznam, że od czasu jak ją kupiłem, to nie pamiętam kiedy ten lewarek wogóle ruszałem - ( jedynie jak cofałem ) praktycznie cały czas mam go na D. A jak wjeżdżam pod górę w czasie deszczu czy po nim i jest na drodze błoto z kamieniami ( w czasie deszczu spływa tą drogą woda z kamieniami i żwirem, a kąt pochylenia jest tak na oko ze 45 stopni ) albo jadę po piachu bądz po jakims podmokłym terenie, to tylko widzę jak na wyświetlaczu przełączają się położenia skrzyni. Sam nie muszę nic robić. I to mnie denerwuje tak naprawdę. Ja wolę troszkę pomieszać tymi lewarkami. Hummer to poprostu autko dla wygodnickich.
Ale wracając do Toyoty - to są autka dość drogie, a jedno dość drogie już mam, więc po co mi drugie? Szukam autka tańszego i takiego co mi się podoba z wyglądu. Z początku zapatrywałem się na Toyotę 4Runner ( mialemokazję nią jeździć ), ale to są drogie autka. Nawet używane. Nie podoba mi się nawet Jeep Cherokie. Bardziej przypadł mi do gustu Grand Cherokie. Ale to tylko z tych roczników 1999 - 2001, bo są i fajne i w miarę tanie ( 25 - 30 tyś zł, to żaden pieniądz za taki samochód ). A późniejsze modele mają już nie dwie a tylko jedną skrzynię, podobną do tej w Hummerze, więc odpadają. No i Jeep oprócz tego, że mi się podoba, ma dość ciekawe wyposażenie. A z kolei wcześniejsze Jeepy, mi się nie podobają. No i miałem dylemat i trafiło ja Jeepa.
Inna rzecz to taka, że ostatnio mam więcej czasu wolnego od pracy ( zaczynam się oszczędzać, bo i żona i córa na mnie już zaczynają krzyczeć :???: ) i mogę go poświęcić na jakieś milsze rzeczy. No i postanowiłem, że bardziej przyjrzę się terenowi. Zamierzam też sobie sprawić motor turystyczno - szosowy, ale to inny temat.
Chyba, że są jakieś naprawdę mocne argumety dla innego autka, ale też w przedziale 25 - 30 tyś, z automatem bądz nawet dwoma ręcznymi skrzyniami tak jak w 4Runner. Nie muszę tego autka kupować już - mam czas do lata, więc można jeszcze o tym podyskitować, a ja jestem otwarty na wszelakie propozycje, ale ostrzegam od razu - jestem dość marudny :smile:
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

24 Sty 2011, 11:15

to nie są dwie skrzynie, tylko skrzynia + reduktor
jeepy są bardzo kapryśne, mocno nawala im elektryka
toyota jest droższa w zakupie, ale zdecydowanie bardziej trwała
poza tym, toyka stoi na ramie, jeep ma nadwozie samonośne, co wiąże się ze skręcaniem budy na dziurach (plus konsekwencje z tym związane za jakiś czas)
pomyśl jeszcze nad isuzu trooperem, fajnie wyposażone auta, dobre w teren i wygodne na szosie
SCARAB TEAM
Karson
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2335
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Kielce

25 Sty 2011, 20:47

Karson napisał(a):to nie są dwie skrzynie, tylko skrzynia + reduktor


No tak - mnie się to zawsze myli - reduktor to zawsze w takich autkach kojarzył mi się z mostem.
No ale powiedzcie mi co jest lepsze - skrzynia autmatyczna z elektronicznym reduktorem ( nie ma drążka z reduktora tylko jest drążek z biegów ) czy jak są jednak dwa drążki?
I jak jest w tym Cherookim z elektronicznym reduktorem - napęd jest tylko 4x4 czy on sam sobie wybiera taki napęd, jaki jest potrzebny.
No i co na asfalcie jest lepsze - napęd na dwa koła, czy stały na 4 koła? Mam na myśli drogi w okresie letnim. Bo w zimowym, to wiadomo, że 4x4 jest lepsze. Tylko czy konieczne? Na 2 koła napęd w zimie też jest nie najgorszy. Czyli lepiej mieć opcję z dołączanym napędem na 4 koła i normalnie jeździć z napędem na 2 koła, czy jednak na 4 koła jest lepszy?
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000