Karson napisał(a):Niestety awaryjność tego auta jest dość wysoka, a części drogie. Jedynym offroadowcem, który poleci Ci Jeepa jest właściciel samochodu tej marki.
...
Nie każdy! Wśród Jeepniętych też są ludkowie, którym rozum wrócił...
A tak na poważnie, to jak nie zamierzasz jeździć w terenie, tylko po asfalcie, to będzie to autko raczej bezawaryjne, jednak mało-ekonomiczne (motory 4.0 i większe potrafią ...
). Natomiast w terenie... hmmm... to jest auto bez ramy! Jak wyjdziesz z auta na trawersie czy wykżyżu, to zapomnij, że zamkniesz drzwi za sobą...
Poza tym jest to auto, które tylko stwarza wrażenie dużego - ja mam 185 cm i w Cherokim nie siedziało mi się wygodnie (że nie wspomnę o "wygodzie" wsiadania/wysiadania z tego autka); bagażnik - jeden z mniejszych w swojej klasie (w tej klasie największą przestrzeń bagażową ma Trooper '84-'92 LWB (długi))...