"Kabelek" Opel Corsa D

24 Cze 2019, 20:07

Cześć, dzisiaj podczas jazdy nie zauważyłem progu zwalniającego i niestety mocno zaryłem.

Zauważyłem, że z przodu zwisa jakiś "kabelek". Macie pomysł co to jest?

Więcej fot w dodanym przeze mnie albumie.
Ostatnio edytowany przez Kao, 24 Cze 2019, 20:56, edytowano w sumie 1 raz
Powód: Przeniosłem do odpowiedniego działu, następnym razem proszę zwrócić na to wiekszą uwagę gdzie założyć temat.
CzechuM
Obserwowany

Zdjęcia: 3

26 Cze 2019, 00:03

Sprawdzałeś czy nie ma tam miejsca z którego mógł się wypiąć ten kabelek?
Wtyczka trochę podobna do tej od rezystora wentylatora chłodnicy.
Cichy77
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 62
Auto: Mam, często zmieniam!

26 Cze 2019, 07:06

Cześć Cichy, dzięki za odpowiedź. Nie sprawdzałem- jestem kompletnym laikiem w kwestii samochodów. Miesiąc temu miałem wymieniony wentylator, więc może to rzeczywiście coś z tym związane. Gdyby to było to o czym wspominasz, co to oznacza? Jakie zagrożenia? Ewentualne koszty?

Pozdrawiam
CzechuM
Obserwowany

Zdjęcia: 3

27 Cze 2019, 14:05

Na pewno będzie trzeba wjechać na kanał i posprawdzać, czy w promieniu długości tego przewodu nie ma wolnego gniazda. Równie dobrze, może to być jakiś "wolny" kabelek, który nigdzie nie był podpięty, tylko wisiał po prostu w jakimś uchwycie. Aczkolwiek są one zazwyczaj zabezpieczone plastikowym kapturkiem, który mogłeś też zgubić na tym progu.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Nooteboom Trailers - innowacje w DNA