Kablowanie czy "postawa obywatelska"

Gdy widzę, że ktoś na drodze łamie przepisy...

Ankieta zakończyła się 01 Maj 2010, 10:38

W życiu nie zadzwonię na Policję- nie jestem kapusiem
2
18%
Nie zadzwonię, chyba że ktoś w ewidentny sposób łamie przepisy zagrażając bezpieczeństwu
7
64%
Raczej zadzwonię
2
18%
Na pewno zadzwonię, zresztą nieraz już tak robiłem
0
Brak głosów
Inne
0
Brak głosów
Razem głosów : 11

11 Lip 2010, 19:55

No niestety trzeba brać pod uwagę to, że promile niechętnie i boleśnie opuszczają nasze orgaizmy :mrgreen:
A tak poważnie to skacowani czy świeżo po piwku nie jesteśmy sobą. Tak czy owak alkochol jest w organizmie i robi swoje, czyli opóznia reakcję. Czym to grozi nie trzeba pisać...
nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem... ;)
BRODATY
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Muhlhausen ;)
Auto: Nissan Terrano II
Silnik: 2.4 KA24E 124KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995

31 Lip 2010, 10:37

Po pijanemu, to znaczy od ilu promili? 0,2, 0,3, 0,5, 0,8?