W pierwszej kolejności sprawdziłbym termostat. Z tego co piszesz samochód rozgrzewa się i później temperatura spada nie powinno to być praktycznie zauważalne bo termostat otwiera się przeważnie powyżej 88 stopni w większości samochodów, a ty obserwując wskazówkę temperatury powinieneś widzieć jak utrzymuje się w jednej pozycji może się minimalnie wychylić w jedną lub drugą stronę ale nie powinno to być praktycznie zauważalne.
Tak samo przy odkręcaniu ogrzewania temperatura płynu chłodzącego nie powinna spadać.
Sprawdź może na początku czy w układzie chłodzenia jest wystarczająca ilość płynu i czy go nie ubywa?
KochamPunto napisał(a):Dodatkowo samochód jest mokry w okolicy zaworów ale nie wiem czy ma to coś wspólnego bo przez 2 msc nic się nie działo a mokro było.
Jeżeli lekko się poci to nie powinno mieć to wpływu na pracę silnika.
KochamPunto napisał(a):Z tego co wyczytałem na forach (tu też) podejrzenie kończącego się rozrządu lub uszczelki pod głowicą.
Jaki masz przebieg i czy rozrząd był wcześniej wymieniany? Moim zdaniem raczej to nie wina rozrządu.
Czy samochód kopci na biało po odpaleniu?
Jaki przebieg mają świece i kable WN?