Kierownica peugeot207

10 Kwi 2019, 13:58

Witam, tydzień temu zakupiłem używanego Peugeota 207 2008r (silniki 1.6 VTi 120km, jakby ktoś pytał). Pierwsze dni z samochodem były okej, oczywiście jeździło się inaczej z racji przyzwyczajenia do innego samochodu z którego korzystałem wcześniej. Od jakiegoś czasu mam wrażenie, że z układem kierowniczym coś jest nie tak. Za każdym razem gdy wejdę do samochodu mam wrażenie, że kierownica za każdym razem chodzi inaczej, raz chodzi lżej, a raz ciężej (3 dni temu były wymieniane opony na letnie i ponownie była ustawiania zbieżność + wycentrowanie kierownicy gdyż podczas jazdy prosto była lekko przekrzywiona w lewą stronę). Myślałem, że to może ze mną coś jest i za bardzo wyolbrzymiam ten problem, ale zdarzenie wczorajszej nocy zmusiło mnie do napisania tego tutaj na forum. Wczoraj około północy, gdy temperatura sięgała bliska 0 stopni byłem zmuszony przeparkować samochód. Odpalam samochód i kierownica zaczęła stawiać taki opór (nie był to taki opór, że totalnie nie dało się kręcić kołem kierownicy), że trzeba było użyć znacznie większej siły obu rąk, żeby wykręcić na zapchanym parkingu. Dziś rano kierownica chodziła o wiele lżej, ale to nadal nie jest to co występowało wcześniej(były dni że kierownica chodziła idealnie, płynnie i lekko chodziło w jedną jak i w drugą stronę). Na prawdę już nie wiem co mi przyniesie kolejne wejście do tego samochodu. Liczę na jakieś sugestie. Dzięki i pozdrawiam
advmm97
Nowicjusz
 
Posty: 8

10 Kwi 2019, 18:30

Musisz sprawdzić poziom płynu i jego kolor w układzie wspomagania.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16687
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

10 Kwi 2019, 22:36

płyn w elektrycznym wspomaganiu?
advmm97
Nowicjusz
 
Posty: 8

10 Kwi 2019, 22:57

Nie napisałeś że masz wspomaganie elektryczne, w 207 występują też tradycyjne pompy, szczerze mówiąc nie pamiętam jakie są w VTI ale w innych modelach Peugeota z VTI też są elektryczne z płynem ( po prawej stronie pod błotnikiem), skoro masz w pełni elektryczne możesz mieć problem z modułem wspomagania.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16687
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Ubezpieczenie OC i AC samochodu bez tajemnic
    Ubezpieczenie samochodu to jedna z najważniejszych kwestii, o której muszą pamiętać właściciele pojazdów. Zarówno ubezpieczenie OC, jak i AC mają swoje specyficzne role, które pozwalają chronić ...