Kierunkowskazy i autobus na przystanku

14 Gru 2010, 12:08

Witam!
Jestem kierowcą, który lubi w trakcie jazdy przede wszystkim kierować się logiką, a już zupełnie szczęśliwy jestem kiedy widzę, że stosowane rozwiązania i przepisy są zgodne z tą logiką.
Niestety, jak wiemy wszyscy nie zawsze tak jest.
Jedną z zagadek, jakie czekają na kierowców są zasady używania kierunkowskazów. Zasady są w zasadzie proste i oznaczają, że kierunkowskazu używamy w celu sygnalizacji manewru powiązanego ze zmianą pasa ruchu jakim się poruszamy. Niestety w naszym prawie są tylko takie wskazania.