Kombi do 30-35k gaz/diesel

06 Wrz 2016, 18:58

Witam wszystkich.

Na wstępie chciałbym podziękować, że zagadnęliście do mojego tematu.
Przejrzałem wiele stron, obejrzałem masę filmów o tematyce motoryzacyjnej i wydaje mi się im więcej czytam/oglądam tym mniej wiem… a może dokładniej tym ciężej mi wybrać auto.
Poszukuje auta którym będę robił w granicach 15-20k km rocznie i nie jestem pewien czy lepszym rozwiązaniem będzie diesel czy może benzyna+gaz. Przeznaczone mam 40k ale wydać chciałbym max 35k. Pozostałe 5 tyś. chciałbym przeznaczyć na ewentualne naprawy, rozrząd , ubezpieczenie oraz rejestracje.
Tak jak wspomniałem, rocznie będę pokonywał około 15-20 tyś km. Głównie miasta oraz krótkie dystanse w trasie. Chciałbym zakupić kombi ale nie wiem które będzie w miarę bezawaryjne i tanie w eksploatacji.
Znalazłem kilka modeli które spodobały się rodzince:
Opel Astra J
Opel Insignia
Citroen C5 III
Ford Mondeo mk4
Ford Focus mk3
Proszę o poradę co w tym przedziale cenowym mogę znaleźć. Jaki silnik wybrać może jakaś ciekawa alternatywa. Chciałbym aby auto było bardziej dynamiczne od mojego obecnego Passat’a B6 1,9 105 km :D

pozdrawiam,
Rafał
zipq
Nowicjusz
 
Posty: 3
Prawo jazdy: 30 06 2006
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volkswagen Passat b6
Silnik: 1.9 tdi 105 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2006

12 Wrz 2016, 18:48

up :)
zipq
Nowicjusz
 
Posty: 3
Prawo jazdy: 30 06 2006
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volkswagen Passat b6
Silnik: 1.9 tdi 105 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2006

12 Wrz 2016, 21:02

Podrzucam Lagunę III, bardzo fajna opcja
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Najpopularniejsze auta terenowe z USA - co warto importować?
    Samochody terenowe z USA cieszą się niesłabnącą popularnością na całym świecie, a ich import do Europy, w tym Polski, stale rośnie. Miłośnicy motoryzacji doceniają ich niezawodność, wytrzymałość oraz niepowtarzalny styl. ...
    Toyota silniki 1JZ-GTE i 2JZ-GTE
    Sześć cylindrów w układzie rzędowym. Pojemność: od 2,5 do 3 litrów. Zalety: dostępność i dobry potencjał do tuningu. Silniki Toyoty z rodziny JZ zyskały już status legend. Solidny żeliwny blok jest w stanie ...