
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
przy 5k trzeba trochę zmienić podejście - codzienne przeglądanie na OLX ogłoszeń z Twojej okolicy i kupno najlepszego auta jakie się trafi (dobre egzemplarze w tej cenie znikają bardzo szybko).BlackSwing napisał(a):O konkretne egzemplarze będę się pytał później, na razie chcę się rozeznać, czy jest to w ogóle możliwe.
mike napisał(a):Z aut podanych w pierwszym poście może być ciężko (zwłaszcza jeśli mówimy o Audi). Lepiej szukać czegoś z marek nie "premium" i najlepiej... o nie najlepszej (niesłusznie, zazwyczaj na podstawie kraju pochodzenia) opinii, jak w.w Peugeot 406, Renault Laguna I.
Ossy napisał(a):V70/S70 ciężko w tym budżecie, V40 prędzej, ale ono potrafi trochę podrdzewieć.
Barol napisał(a):Od siebie dodam Forda Focusa,Opla Astre G i Nissana Primere P11.
jeśli będziesz trzymać się benzyny/b+g to ok. Części tanie jak barszcz, no ale ta blacha...BlackSwing napisał(a):Vectra B
technicznie ok, ale zgniluch jak Vectra... albo i lepszyBlackSwing napisał(a):Primera P11
tak, ale wiadomo, że w tym budżecie będą niały już ładny przebieg na karku.BlackSwing napisał(a):Czy 2.0 HDi 90/110 KM są tam w porządku?
jeśli pilnujesz płynu hydraulicznego, to nic się z tym nie dzieje przez 100-150k km, w razie "W" sfery hydrauliczne można regenerować/wymieniać pojedynczo, co raczej nie ma miejsca w przypadku konstrukcji wielowahaczowych konkurencji...BlackSwing napisał(a):Z C5 jest jeszcze sprawa z ichniejszym zawieszeniem. To chyba oznacza w razie czego specjalistyczny serwis; najbliższy 30 km ode mnie. Nie wiem czy to też nie jest wada...
galakty napisał(a):Ludzie mnie zadziwiają. Focusa nieeee bo był w rodzinie i pewnie się psuł, bo trafili na kiepski egzemplarz, ale C5 na hydro po milionie kilometrów to bierę, będzie tanio.
galakty napisał(a):Do 5k to się szuka normalnego auta,
ale po co się od razu rzucasz, gdzie ja napisałem w swojej wypowiedzi magiczne słowo "polecam" odnośnie c5 za 5k? Napisałem tylko jak mniej więcej wygląda serwisowanie i totalne podstawy tego, co najczęściej się sypie.galakty napisał(a):Mike, fajnie że przez 150 kkm nie ma problemów, ale w Polsce auta mają drugie/trzecie tyle i co drugi mechanik tego zawieszenia nie dotyka bo nie ogarnia powietrza zamiast oleju w amorze
Auto w sumie spoko, bardzo trwałe, pojawia się korozja na rantach drzwi i przednich błotnikach ale pamiętajmy ze to auto 25letnie za 5k, C4 ma jeden wielki minus jeżeli chodzi o kombi, strasznie mały bagażnik przez skośnie ciętą szybę ale za to fajny na drobnicę bo jest pełno schowków i podwójna podłoga więc nic Ci nie lata po całym bagażniku, pytanie jak duży Ci jest potrzebny. Do polecenia silnik 1.9 TDIBlackSwing napisał(a):Odnośnie Audi pomyliłem się, chodziło mi o A6 C4 :>
nie przesadzaj to już 25 letnie auta, 10k za to już dużo za dużo, sam kilka lat temu miałem 2 takie 2.5 tdi i sprzedawałem za ok 6-8k w dobrym stanie. W przypadku takich aut cena w ogóle nie ma znaczenia, niektórym w głowie się przewraca i jak coś ma 20 lat to już jest jungtajmer czy inny klasyk i winduje cenę. Finalnie trup od fanatyka będzie droższy od auta w dobrym stanie ale od osoby która myśli trzeźwo. Pamiętasz jak wystawiałem tu a6 c4 z przebiegiem 180k od drugiego właściciela? 2.6 V6 wszystko chodziło cacy, chciałem tysiąc euro to nie było chętnych, jeden mi stwierdził ze za dużo trzeba zainwestować bo trzeba pomalować 2 zderzaki, odświerzyć lakier i zrobić podsufitkę, ogarnąłem to wszystko sam i puściłem za 2400 euro tu na miejscu.Ossy napisał(a):A6C4 do 5 tys.będzie ciężko znaleźć