Kombi do 8 tys - prośba o oceny

29 Cze 2014, 21:32

Witam serdecznie
Z racji tego, że moja rodzina powiększy się o kolejnego członka (z tego względu moje marzenie o fajnym roverze niestety się nie ziści), poszukuje kombiaka za około 7-8 tysięcy złotych.
Chciałbym aby auto posiadało działającą klimatyzację. Interesują mnie głównie modele benzynowe, lub z instalacją LPG (które nie będą strasznie paliwożerne), z racji tego, że głównie będę poruszał się po mieście oraz wokół niego, stąd trasy nie będą jakieś super długie (poza wyjazdami wakacyjnymi). Tutaj pojawia się pytanie, czy szukać modelu bez lpg i w razie potrzeby założyć własną (jeżeli się okaże, że przy moich trasach będzie to opłacalne), czy lepiej szukać już gotowca.
Z racji tego, że jestem początkującym kierowcą oraz nie znam się na samochodach za dobrze, chciałbym, żeby auto było w miarę bezproblemowe oraz w miarę bezawaryjne. Drugim aspektem mojego małego doświadczenia jest to, że nie posiadam zniżek na OC, więc chciałbym, żeby silnik posiadał maksymalnie 2 litry pojemności.
Budżet jaki posiadam to 7-8 tysięcy. Fajnie by jakby auto było dostępne w obrębie 50km wokoło Poznania (jak coś będzie naprawdę wartę uwagi to może być też trochę dalej)
Modele które typuje to:
Toyota Avensis (ewentualnie ile bym musiał dołożyć do porządnego egzemplarza)
Opel Vectra B
Peugeot 406
Nissan Primera P11
+Propozycje od was
Tutaj kilka linków które rzuciły mi się w oczy:
[link do oferty na Olx wygasł]
[link do oferty na Olx wygasł] (czy w ogóle p12 jest warta uwagi w tej cenie, i czy poważny problem byłaby naprawa tej szyby)
[link do oferty na Olx wygasł] (super przebieg o ile dziesiąt/set tysięcy brać poprawkę)
mazureq
Nowicjusz

Auto: Peugeot 406

30 Cze 2014, 06:17

1.Bardzo ładna,ja bym sie zainteresował.
2.P12 nie ten budżet.
3.Wygląda ok.
4.Przedni lewy błotnik w innym odcieniu i ten przebieg..
5.Dostała z przodu.