Kombi z segmentu D

27 Lis 2018, 11:08

Wymiana oleju w DSG nie wpłynie aż tak na trwałość sprzęgieł i dwumasy. Warto zmieniać, ale po prostu po jakiejś liczbie zmian biegów sprzęgła się zużyją. Jeśli auto jeździło po mieście to nastąpi szybciej, jeśli po autostradzie później.
Ossy
Forumowicz VIP
 
Posty: 7023
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002

27 Lis 2018, 11:35

Zimne luty mogą powstać w dowolonym obwodzie drukowanym, z takim tokiem rozumowania to dzida sprzedaj auto bo w sterowniku silnika masz takich lutów kilkaset tysięcy

Sprzegła i dwumasa to elementy eksploatacyjne, naturalna kolej rzeczy ze kiedys sie zuzyja i trzeba wymienic

Czesta wymiana oleju przede wszystkim uchroni zawory, pracuje w utrzymaniu ruchu w zakladzie gdzie mamy prasy hydrauliczne i tutaj raz w miesiacu jest wymieniany olej hydrauliczny wlasnie dla zywotnosci pilotów i elementów logicznych.

DSG jest drogie w serwisie i utrzymaniu ale nic co sprawia przyjemnosc nie jest tanie

jak ktos szuka oszczednosci to 1.6 z manualem jakiegokolwiek koncernu, wymieni swiece raz na 3 lata i filtry i bedzie jezdzil.
Raziel11
Stały forumowicz
 
Posty: 1478
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Wałbrzych
Prawo jazdy: 21 03 2016
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Seat Leon 1P / Cupra R
Silnik: 1.6 MPI / 2.0 TSI
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna