REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Fajnie ale my nie wiemy jaki to silnik i który rok tego samochodufordzista napisał(a):kupiłem fiestę
Nic nie trzeba adoptować, alternator powinien ładować i utrzymywać określone napięcie dzięki regulatorowi napięcia w zakresie 13,8V - 14,4V. To niższe napięcie jest dopuszczalne po włączeniu większej ilości odbiorników prądu takich jak klimatyzacja, ogrzewana szyba, światła itp.fordzista napisał(a):Czy trzeba adaptować cyfrowo nowe parametry alternatora skoro przywrócono go teoretycznie do fabrycznych?
Skoro tak to nie masz podstawy by twierdzić inaczej. Trzeba jednak sprawdzić napięcia i znaleźć przyczynę problemu ponieważ jazda na tak niskim ładowaniu nie jest wskazana. Problem powinien usunąć warsztat regenerujący alternator no chyba że okaże się że problem leży gdzie indziej w co wątpię.fordzista napisał(a):Warsztat mi wciska, że regulator napięcia był wymieniany, w co wątpię. Nie ma śladu na żadnym rachunku po nim
fordzista napisał(a):dalej: kontrolka zapala się sporadycznie po naprawach ładowanie jest 13,6V przed zapaleniem się kontrolki 14,2V