Ktore autko: Skoda felicia Fiat seicento czy Citroen Saxo

17 Maj 2013, 21:24

Ktore autko: Skoda felicia Fiat seicento czy Citroen Saxo

Z tego co orientowałem sie owe autka mozna sprowadzic do 3 tysiecy z niemczech :) Jestem studentem mam do szkoly pare km i fajnie by bylo miec czym dojezdzac :) Czy jakies dluzsze trase bym robil ? Mysle ze tak ale to raz na rok bym przekroczyl w jedna strone 100km dziennie wiadomo wakacje ;) a tak to autko miejskie ;)
Studiuje, pracuje jedynie dorywczo :D wiec spalanie tez prosze pod uwage ! :)
To ktore polecacie ?:)
klekoo91
Obserwowany

Prawo jazdy: 24 04 2013
Auto: nie mam

17 Maj 2013, 21:55

W takiej kwocie sprowadzone z niemiec jakie polecę ? Żadne, przepłacisz 2x tyle co warte będzie to auto, poszukaj na rynku lokalnym. Felicia fajne autko, miałem okazję pojeździć bo znajomy ma 1.3 i powiem, że brak wspomagania jest odczuwalny i to dość znacznie, nadrabia wręcz banalną konstrukcją i łatwością w naprawach. W saxo trzeba baczną uwagę zwrócić na tylną belkę, która pochłania dość sporo pieniędzy jak coś z nią jest nie halo, czasami idzie znaleźć saxo w małych pojemnościach z wspomaganiem, seicento podobnie, chociaz nie wiem czy za te 3 tys. seiczaka ze wspomaganiem się dostanie, chociaż w jego przypadku brak wspomagania aż tak nie przeszkadza.
Citron
Zaawansowany
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 14
Prawo jazdy: 02 03 2010
Auto: Lexus IS250 II
Silnik: 2.5 V6
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2006
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Korytarz życia - droga ekspresowa, autostrada
    Gdy na autostradzie czy drodze szybkiego ruchu zdarzy się wypadek, w wielu europejskich krajach kierowcy mają obowiązek utworzyć tzw. korytarz życia (inaczej korytarz ratunkowy), czyli pozostawić wolne miejsce na przejazd ...
    Nie bój się odebrać kluczyków