Które kombi

02 Lip 2011, 23:26

witam które z tych kombiaków jest wart zainteresowania

- [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

czy

- [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
traker007
Początkujący

Miejscowość: poznan

03 Lip 2011, 06:12

Witam.oba z tych aut są warte zainteresowania lecz jeśli moc silnika jest dla Ciebie ważna to mercedes ma jej trochę więcej ale też przez ten silnik spali więcej od 2.5 i jest cięższy o wiele od omegi i tej omedze ten silnik wystarczy do sprawnej jazdy.ja mimo wszystko wziąłbyo opla gdyż są tańsze części i jakoś mercedesy mnie nie kręcą.Pozdrawiam
Jako że jestem mechanikiem oferuje możliwość ogladniecia samochodu do kupna oraz np.zrobienia dodatkowych zdjęć
zwykle dla osób z forum biorę tylko za paliwo i jakieś do około 100-150zł za pomoc
seba145
Zaawansowany

Miejscowość: bydgoszcz
Prawo jazdy: 27 09 2011
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Peugeot 307sw 2.0Hdi 90km2002r
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

03 Lip 2011, 10:36

Omega fajne autko, ale z tym silnikiem sie Omegi nie kupuje, bo potem stoi wiecej w warsztacie niz jezdzi(pekajaca glowica, problematyczny osprzet silnika), chyba ze cos bardzo pewnego jestes w stanie kupic(od znajomego czy cos, ale nie 1-sza lepsza od handlarza). I ta Omega z tym motorem nie bedzie w cale mniej palila od Merca, bedzie podobne spalanie jak juz. Jak Omega to tylko i wylacznie benzyna + LPG. Na dodatek ta Omega stoi w komisie w Gnieznie, a chyba komisy z tego miasta maja najgorsza opinie. :D