1. 159 się nie sypie, psuje się jak każde auto. Te same silniki (i w niektórych przypadkach płyta podłogowa) są montowane w oplach, fiatach i saab'ach, od ładnego znaczka AR nie psują się bardziej (technologicznie diesle to o wiele lepsza konstrukcja niż vag'i które wrzuciłeś). Z wymianą osprzętu musisz się liczyć bo kupując starego diesla, który swoje setki tysięcy już przejechał nie da się jeździć bez wkładu.
2. Nie kupisz 159 za takie pieniądze
3.
4x4 to potencjalnie duże koszty. Po co 4x4 w trasie?
4. Ten passat to jakiś poobijany szrot. Jeśli ta kierownica "przejechała" 270 kkm to
5. Na zdjęciach ałdi niewiele widać. Biorąc jednak pod uwagę pochodzenie auta, januszową konfigurację quattro+tdi, rocznik oraz cenę nie spodziewałbym się niczego dobrego.
- Skup się na autach od prywatnych osób
- Jeśli chcesz uniknąć kosztownych wymian podzespołów to w takim budżecie skup się na benzyniakach
citroen c5, peugeot 407, volvo s60, mondeo mk3,