Któro aouto lepsze?

27 Sty 2010, 14:54

radek997 napisał(a):jak sądzicie co wybrać audi 80 b4 klima itd w dislu bmw 316 czy może taka vectre i co powiecie na temat danej vectry i ogólnie o vectrach a oto link do vectry [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]


Bierz BMW, ale nie 316i, tylko 318i, a najlepiej 318IS, ale takiego w tych pieniądzach możesz nie dostać.
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5044
Miejscowość: Rumia
Auto: BMW

27 Sty 2010, 15:20

STi napisał(a):istnieją niskie przebiegi, diesle które robią 8000km rocznie, nie bite auta 18 letnie itd itp.
Oczywiście że tak, zgadzam się z tym. Jednak część userów tego forum twierdzi że jak auto ma niski stan licznika to od razu juz ktoś go cofał. Ja w mojej "perełce" mam 170 tys km i sadzę że jest to oryginalny przebieg, auto jeździ jak marzenie :cool:

MajkPZM napisał(a):Moj dziadek kupił w czerwcu 2008 nową skode fabie 1.2HTP, na dziś dzien auto ma jakies 4tys przebiegu:)
No prosze! piwko dla Twojego dziadka :wink: Od takiego to bym z pocałowaniem w rękę kupił autko, jednakże część osób uznałaby Twojego dziadka za krętacza, oszusta który cofnął licznik z 400 tys na 4 tys ... bo to przecież diesel :roll:
krikus
fs...VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 2694
Zdjęcia: 125
Auto: Opel Vectra C 1.8

27 Sty 2010, 15:39

MajkPZM napisał(a):Moj dziadek kupił w czerwcu 2008 nową skode fabie 1.2HTP, na dziś dzien auto ma jakies 4tys przebiegu:), auto stoi caly czas w ogrzewanym garazu, cały czas czysciutkie, dbane jak nigdy, pomimo ze nim jezdzi w zasadzie tylko w niedziele do koscioła i rodziny, czasem w tygodniu na zakupy, i sporadycznie cos załatwic w miescie to autko codziennie przepala a teraz na tych mrozach codziennie przejedzie z 1km zeby go rozruszać. Tylko co z tego skoro i tak nikt za x lat nie uwirzy w ten przebieg, dziadek jest stary i teraz pewnie będzie robił coraz mniej km, wcale bym się nie zdziwił jak by to auto za 10lat miało 20tyś km przebiegu...


Tylko że sprzedając to auto chciał bym za nie grubo ponad to, ile chodzą na Allegro modele z normalnym do tego rocznika przebiegiem, zużyciem itp. Auto - jak nówka, więc swoje musi kosztować i większość ludzi go nie kupi bo drogie, można przecież kupić z przebiegiem 80k km (skręconym z 400) za 10k zł mniej..

To auto powinno zostać po prostu w rodzinie..
<b>don't stop tryin'
one day you
you will flyin'
qki007
Stały forumowicz
 
Posty: 1054
Zdjęcia: 9
Miejscowość: Zamość

27 Sty 2010, 15:44

qki007 napisał(a):można przecież kupić z przebiegiem 80k km (skręconym z 400
Nie ma takiej opcji żeby benzyniak miał 400tys km w stanie agonalnym a się sprzedał jako 80tys, to przecież matoł się kapnie że auto jest nadmiernie wyeksploatowane. Nie róbmy ludziom wody z mózgu :!:
krikus
fs...VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 2694
Zdjęcia: 125
Auto: Opel Vectra C 1.8

27 Sty 2010, 15:54

Wiesz, czasem dobre auto po dobrym właścicielu może mieć 400tys km i nie być w stanie agonalnym, wręcz przeciwnie.
Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - pisz na pw,
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5044
Miejscowość: Rumia
Auto: BMW

27 Sty 2010, 16:09

krikus napisał(a):
qki007 napisał(a):można przecież kupić z przebiegiem 80k km (skręconym z 400
Nie ma takiej opcji żeby benzyniak miał 400tys km w stanie agonalnym a się sprzedał jako 80tys, to przecież matoł się kapnie że auto jest nadmiernie wyeksploatowane. Nie róbmy ludziom wody z mózgu :!:


400k km latane po długich trasach w stylu wsiaść w garniturze, przejechać 300-500km wysiąść, załatwić co trzeba (lub kogo trzeba) i wrócić znów tyle samo km.. + serwis tak jak trzeba i co trzeba z wymianą w ASO i samochód lepiej będzie wyglądał niż niejeden 100k km z Polskiego salonu..
<b>don't stop tryin'
one day you
you will flyin'
qki007
Stały forumowicz
 
Posty: 1054
Zdjęcia: 9
Miejscowość: Zamość
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    BMW Concept X1 2008
    W przypadku BMW Concept X1 projektanci zawarli klasyczne cechy i język stylistyczny modeli BMW X w pojeździe nowej klasy. Wyrafinowanie, zwinność, wszechstronność i jakość premium – wszystko to zostało odzwierciedlone ...

27 Sty 2010, 19:56

STi napisał(a):Nazwiesz mojego znajomego dałnem (nie sprawny mózg) bo ma diesla i jeździ w Norwegii 10 km dziennie po taniości ?

o jakiej taniości mówisz..?
Na tak krótkich odcinkach wykończysz diesla po 100tys... a jego naprawa w terminie "tania eksploatacja" to się na pewno nie mieści.
Poza tym musiałbyś zobaczyc Corollę z 2000 znajomego,kiedy ją sprzedawał z silnikiem benzynowym 1,6 i przebiegiem 600 tys. to zmieniłbyś zdanie na temat zajechanych benzyn z przebiegiem 400 tys...
artur73
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 5799
Zdjęcia: 40
Miejscowość: POZNAŃ
Prawo jazdy: 02 10 1991
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Renault
Silnik: 1,6 110KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

27 Sty 2010, 21:27

krikus napisał(a):No prosze! piwko dla Twojego dziadka :wink: Od takiego to bym z pocałowaniem w rękę kupił autko, jednakże część osób uznałaby Twojego dziadka za krętacza, oszusta który cofnął licznik z 400 tys na 4 tys ... bo to przecież diesel :roll:


Gwoli ścisłości Fabia 1,2 HTP to benzyna i to bardzo kiepska... Nie twierdzę, że nie ma diesli z małym przebiegiem, aut niebitych, zadbanych itp. tylko, że takie auta zostają w rodzinie lub wśród znajomych... Natomiast patrząc na otomoto/allegro/itp. 99% aut to perełki po dziadku z niemiec co jeździł do kościoła BMW serii 7 w 3 litrowym dieslu :twisted:
Kubuch
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2671
Miejscowość: Matplaneta
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Fiesta MK7 FL / Mini One
Silnik: 1,0 100 KM/1,6 90 KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2013

29 Sty 2010, 22:01

jiGsaw napisał(a):Wiesz, czasem dobre auto po dobrym właścicielu może mieć 400tys km i nie być w stanie agonalnym, wręcz przeciwnie.


Zgadzam się,auto może być zadbane,czyste,silnik chodzić ładnie,wszystsko wymieniane na czas ale...co z innymi podzespołami? Np pompa paliwa,pompa wspomagania,alternator,rozrusznik,skrzynia itp itd....400 tyś to jest końcówka samochodu niestety:) I czy było wszystko wymieniane na czas nic nie pomoże, niestety każdy element w samochodzie się zużywa bez względu na to jak był traktowany, a 400 tyś to już masakra, co chwilę będzie coś wychodzić do wymiany. Toż to prawie trasa na księżyc :mrgreen:
Tribul
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 223
Miejscowość: Z Polski

29 Sty 2010, 22:17

Chyba nie wiesz o czym piszesz, w dobrych markach, jeżeli coś wymieniasz na czas i wstawiasz część oryginalną albo zamiennik wysokiej klasy to możesz jeździć i jeździć, póki buda się nie rozsypie. Wiele Beemek z rocznika Twojej ma przebiegi rzędu 400tys albo więcej (mam nadzieję, że Twoja nie :grin: ). Uważasz, że to końcówka tych aut? :???:
Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - pisz na pw,
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5044
Miejscowość: Rumia
Auto: BMW

29 Sty 2010, 22:31

No zgodzę się z tym ale tylko wtedy jak te podzespoły były np wymieniane bądź regenerowane a nie zalewane po prostu nowym olejem na czas:) Jak jechałem po mój samochód na liczniku miał 158 tyś, w co oczywiście nie wierzę :mrgreen: Aczkolwiek 400tyś nie ma na pewno:). W aucie zużywa się dosłownie wszystko, każdy element, a jak wiadomo każdy element skłąda się z wielu elementów :mrgreen: Wiec np, ktoś najechał autem 400tyś i postanawia je sprzedawać, ale np, żadnych pomp nigdy nie wymieniał bo nie dawały o sobie znaku, to samo z pozostałymi rzeczami, albo były wymieniane np 200tyś km temu, i co wtedy, może nagle się okazać że niestety będziemy bardzo często w warsztacie i zostawiać tam spore kwoty. Ja osobiście takiego auta bym nie kupił, bo w każdym momencie może coś wyskoczyc.

Poza tym pokaż mi auto które ma najechane 400tyś i było serwisowane do końca :mrgreen: Może i są,ale zajebiście żadko :grin:
Tribul
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 223
Miejscowość: Z Polski

29 Sty 2010, 22:53

Myślę, że doszliśmy do konsensusu.
Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - pisz na pw,
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5044
Miejscowość: Rumia
Auto: BMW

29 Sty 2010, 23:16

Też tak sądzę :wink: Po prostu samochód samochodowi nierówny :grin: I niech tak pozostanie :wink:
Tribul
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 223
Miejscowość: Z Polski

30 Sty 2010, 00:14

400tys to taki magiczny przebieg? Mój ma ponad i ma się dobrze, nie sypie się. Porządny diesel zrobi jeszcze dużo więcej.
Kierunkowskaz
Zaawansowany
 
Posty: 987
Miejscowość: Warszawa (WI)

30 Sty 2010, 09:31

A od kiedy diesle mają turbo porządny benzyniak nawet jeszcze więcej :razz:

Przebieg świadczy stosunkowo niewiele o stanie auta i jego zużyciu, bo np. wolałbym mieć auto które ma wylatane 400tys. k po autostradach i drogach szybkiego ruchu, niż takie które ma 150 ale nabite tylko podczas jazdy miejskiej... Żeby na autostradzie zrobić 100km to często nawet nie musisz sprzęgła wciskać, wykonywać dużych ruchów kierownicą, podwozie nie cierpi od krawężników, silnik trzymasz na podobnych obrotach, nie gasisz auta co chwila i nie jeździsz aż tyle na niedogrzanym silniku... A w mieście przez te same 100km ogólne zużycie wszystkich podzespołów będzie znacznie większe. Tak więc jeśli auto ma duży przebieg np. kiedyś porównywałem BMW serii 1 różne, widziałem aukcję na której było 2-letnie z Niemiec z przebiegiem 200tys. (niemożliwe do wyrobienia w mieście przez 2 lata) i drugie od kobiety z Polski rok starsze i mające 35tys, z krakowską rejestracją, to mi było wszystko jedno bo pierwsze miało nacykane na autostradach, a drugie znacznie mniej, ale po mieście i to o kiepskim stanie dróg, no i wiadomo jak to kobieta, podjedzie 2 minuty do sklepu, zgasi, wróci i znów zapali i podjedzie 3 minuty do fryzjera, zgasi, potem wyjdzie i znów zapali i zgasi odbierając 5 minut później dziecko ze szkoły, a wszystko to na zimnym silniku :razz:

Także kupując nie sugeruj się przebiegiem - ani że niski, ani że wysoki. Patrz na stan!
ACSznycel
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 848
Zdjęcia: 12
Miejscowość: z nienacka