Który wybrac jako pierwszy?Do 2000 zł

01 Lut 2010, 15:34

Witam!
Jestem nowy na forum:) Mam taki dylemat...Niedlugo bedę zdawał egzamin praktyczny,a po jego zdaniu zamierzam kupic sobie samochód.Chciałbym wybrac go z tych dwóch.Konkretnie są fiat cinquecento i deawoo tico.Może to nie są jakieś mega wypasione samochody,ale są tanie i o to mi głównie chodzi.tak samo zależy mi żeby samochód był młodszy ode mnie:) Będe miał na wydanie ok. 2000 zł(tylko,ponieważ Sam chcę na niego zarobic) .Ktory byście mi polecili?Ktory jest tanszy w eksploatacji,mniej awaryjny i będzie nadawał się dla takiego przyszłego kierowcy jak ja?Dodam,że w sprawach samochodów,jestem kompletnym laikiem
Z góry wam Dziękuje
Bujaka
Nowicjusz

Miejscowość: Kielce

01 Lut 2010, 15:56

Tico sobie odpuść,auto ma takie cienkie blachy jak maluch,przy 40km/h auto potrafi poskładać sie w połowe (sam byłem świadkiem czegoś takiego) i Tico lubi szybko brać ruda,ja bym brał cieniasa z silnikiem minimum 899 gdyż wiekszość za te pieniądze występuje 700 ale są one bardzo awaryjne (gażnik Aisan dość czesto kaprysi i jest ciężki do regulacji),jeśli by Cie to interesowało to poszukał bym jakiegoś Fiat Uno Fire 1.0 45km albo Ford Fiesta.
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

01 Lut 2010, 16:44

pamiętam gdy zakupiłem nowego fiata uno.... i jeździłem nim 6 lat!
Polecam!

Tylko z motorem min. 1,0 FIRE
np.

Dość oszczędne, i w dobrym stanie można pojeździć bez remontu silnika nawet 300 K km! ! !

tylko nie wierz w realny przebieg auta 54 000 km
jak ma pedały również dla pasażera ;)
neovo
neovo
Nowicjusz

Miejscowość: lublin

01 Lut 2010, 23:58

Rocznikiem się nie jeździ, poszukaj może lepiej jakieś stare polo/golfa 2 albo chociażby poldolota. UNO na pewno też by było lepszym wyborem.