Kupno auta bez papierów

21 Mar 2020, 20:59

Witam mam problem odnośnie auta, mianowicie chciałbym kupić pierwsze auto i trafiła mi się okazja lecz sprzedawca nie posiada dowodu rejestracyjnego, karty pojazdu oraz jeździ na rejestracji samochodowej z innego swojego pojazdu. Pytanie jest czy bez tych dokumentów oraz poprzedniej rejestracji samochodowej mogę zarejestrować samochód na siebie oraz z jakimi kosztami by się to wiązało. Dodam jeszcze że sprzedawca podał mi numer VIN i twierdzi że ma komplet dokumentów do rejestracji. Jestem zielony w tych sprawach dlatego przepraszam jeśli pytanie jest idiotyczne po prostu nie chce wejść na minę. Z góry dziękuję za odpowiedz.
Lukstar
Obserwowany

0

21 Mar 2020, 22:48

Jeżeli ma dokumenty więc niech go na siebie zarejestruje.Ty tego w obecnym stanie na pewno nie zarejestrujesz,a jeżeli go kupisz to w zasadzie posłuży ci jako kurnik.Słowo "okazja" już powoduje że powinna ci zapalić się czerwona lampka.Taki swoisty check engine
fiatcoupepolska. pl
fiatcoupe
Początkujący
Awatar użytkownika

Miejscowość: Brydzia
Auto: Fiat Coupe 2.0 20VT
Silnik: 2.0.20VT-220 KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Rok produkcji: 1997
0

21 Mar 2020, 23:37

Gratis pewnie dorzuci Ci numer VIN na blaszce abyś mógł zrobić szczepa. Trzymaj się od takich kombinacji z daleka jak nie chcesz mieć problemów aby zaoszczędzić kilka złotych?
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4
0

23 Mar 2020, 18:19

Lukstar napisał(a):Witam mam problem odnośnie auta, mianowicie chciałbym kupić pierwsze auto i trafiła mi się okazja lecz sprzedawca nie posiada dowodu rejestracyjnego, karty pojazdu oraz jeździ na rejestracji samochodowej z innego swojego pojazdu.

Lukstar napisał(a): Dodam jeszcze że sprzedawca podał mi numer VIN i twierdzi że ma komplet dokumentów do rejestracji.