Kupno pierwszego auta - nie znam się zbytnio na samochodach

28 Lut 2021, 00:26

Po raz kolejny spotykam się z tym że spoko A3 musi kosztować majątek,ludzie ogarnijcie się..
Po raz kolejny przytoczę temat moich dwóch kolegów którzy kupili niemal w tym samym czasie (ponad 4lata temu) i oba z silnikiem 1.8 125km i wówczas ok stanie tylko różnica jednego roku w roczniku (96/97) za 4000zł. Pierwszą kumpel ma do dzisiaj i nie miał z nią większych problemów do dnia dzisiejszego ba nawet auto jest porobione (gwintowane zawieszenie,fajne koło),druga przejeżdziła prawie 3lata u drugiego kumpla,wystawił na olxa za 4600zł do negocjacji i co? Ogłoszenie wisiało około dwóch tygodni i miał ledwo dwa telefony a i tak nie byli nawet obejrzeć a auto było dalej w dobrej kondycji. Ostatecznie trafił się chłopak od nas z miasta który kupił od ręki ale auto pojeżdziło u niego pare miesięcy bo miał spotkanie ze zwierzyną leśną i auto poszło na części..
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

28 Lut 2021, 00:58

A co to znaczy 'ok' stan? Bo może tutaj jest problem?
Jakoś wątpie w zdrowe blacharsko A3 za 4k.
Poza tym dla jednego luzy na maglownicy, wycieki oleju i rechotający rozrusznik przy odpalaniu oraz błędy na desce to drobiazg a dla innego to problem.
Drugi ma gnijące drzwi ale brak dziur to też ok.
Pytanie kto sprzeda za 4k Audi do którego chociażby sam komplet opon to jest 800 zł, a taki rozrząd kompletny to jest ok 700 zł z robocizną? Mamy już 1500 zł
Pomijam już kwestia blacharskie, które też sporo kosztują.
demirbiras
Zaawansowany

Prawo jazdy: 14 08 2009
Przebieg/rok: 12tys. km
Auto: Astra H
Silnik: 1,8
Skrzynia biegów: Manualna

28 Lut 2021, 01:35