Kupno samochodu - ekonomiczny za około 30 000 zł

15 Paź 2009, 20:18

Cześć,

Jako że jestem zielony w temacie, proszę Was o mały support.

Właśnie zamierzam kupić jakiś ciekawy samochód (ciągłe naprawy 10 letniego lanosa doprowadzają mnie już do szału:/).

Na nowe cacko mam około 30 tys zł.

Szukam auta:
- max 2 letniego
- ekonomicznego
- takiego które będzie więcej jeździć niż stać w warsztacie

Będę wdzięczny za wszelkie podpowiedzi - bo szczerze mówiąc nawet nie wiem w którym kierunku uderzyć

Dzięki i pozdrawiam,
Tomek
Ostatnio edytowany przez BLANCORN, 17 Paź 2009, 20:31, edytowano w sumie 1 raz
BLANCORN
Nowicjusz

Miejscowość: Kraków / Bieruń

15 Paź 2009, 20:32

troszkę sprecyzuj jakie to auto ma być (wielkość, silnik) bo Ford Galaxy i Seat Toledo i VW fox się mieszczą w twoim pytaniu a gabarytowo to kosmiczna różnica :wink:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

15 Paź 2009, 21:31

Nowe cacko 2 letnie auto 30 tyś :???: Nie ma problemu
Dacia Logan 1.5 dCi
Poszukaj auta trochę starszego... Przynajmniej od 2005 roku to wtedy możesz wyrwać ASTRE III
BMW E60 530dA
Daro20VT
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Warszawa
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: BMW E60 530dA
Silnik: 3.0d
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2005

15 Paź 2009, 21:54

Z 2007 roku, to może Astra II? Fiat Grande Punto?
Ale tez obniżyłbym rocznik do 2005. Masz większy wybór.

Pytanie ile jeździsz i gdzie. Jeżeli robisz 10-15 tys. km rocznie to bierz benzynę i ewentualnie montujesz gaz. Jeżeli więcej tak 20 tys. km i powyżej to wybieraj diesla.

Ja Ci polecam Toyotę Corollę, bo to super auto. Rewelacyjnie trzyma cenę, a to oznacza, że ludzie niechętnie sprzedają, bo to dobre auto. Godna polecenia jest też Mazda 3. To są już auta marzenie. Warto do nich dopłacić, bo naprawdę się opłaca.
Dishman
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

15 Paź 2009, 22:00