Kupno samochodu nie przerejestrowanego

24 Maj 2012, 22:07

Witam dzis poszedlem oblukac samochod i jestem zainteresowany nim zeby go kupic jednak gosc powiedzial ze nie jest samochod jeszcze przerejestrowany na niego ze on tego nie zrobil jak go kupil.
Powiedzial tez ze zeby to zrobic wystarczy pojsc z umowa sprzedazy ktora byla pomiedzynim a wczesniejszym wlascicielem i nasza umową i ze sie bez problemu przeresjtruje.
Mozliwe ze ma racje ale chcialbym dla pewnosci was zapytac jestem laikiem dopiero co odebralem prawo jazdy
dodatkowo kuzyn powiedzial ze moze on go nie przerejestrowal bo wzial samochod w dlugu i ze jak ja go kupie to bede mial klopoty bo pierwsyz wlasciciel bedzie chcial go odzyskac.

I musza to byc orginaly umow kupna sprzedazy bo kser nie biora pod uwage w urzedzie ?

Chcialbym uniknac problemow bo moze gosc kreci cos nie znam go w koncu zajmuje sie sprzedawaniem aut wiec latwo moze mnie w tym temacie zagiac musze byc choc troche przygotowany :)
pytaczzz
Nowicjusz

Prawo jazdy: 01 01 1985
Auto: twingo

24 Maj 2012, 23:21

pytaczzz napisał(a):Powiedzial tez ze zeby to zrobic wystarczy pojsc z umowa sprzedazy ktora byla pomiedzynim a wczesniejszym wlascicielem i nasza umową i ze sie bez problemu przeresjtruje.

Wszystko się zgadza.Musi to być orginał umowy k/s...
Co bys nie robił,jak byś nie robił i tak piekło i tak piekło.
Nie odpowiadam na PW.
Migi60
Forumowicz VIP

Miejscowość: Polska
Prawo jazdy: 10 07 1979
Auto: OPEL CORSA
Silnik: 60KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2014

26 Maj 2012, 12:42

Witam,
Dzikuje za odpowiedz kupi;lem to auto podczas zakupu sprzedawcy nie chccialo sie wypelniac tzn tam gdzie powinien wypelniac jako sprzedawca formularza pcc1 powiedzial ze nie ma sensu ze wartosc zrobimy 990 a do tysiaca zlotych jest kwota nieopodatkowana i na umowie kupona sprzedazy wpisal za moja zgoda cene 990 zl .
Czy ma racje piszac ze nei musze placic tych 2 procent od zakupu ? i wypelniac formularz pcc1 ?