Bryann napisał(a):Ja wiem czy opłaca się BMW?? Mówisz, że ma mniej koni i można ją podkręcić, ale skoro podkręcisz, to dochodzą dodatkowe koszty. A jeśli już zostanie podkręcona, to na pewno nie będzie palić 8-10l tylko trochu więcej...Pod tym względem o wiele lepszy jest CIVIC - silniki 1.6 115koni pali niecałe 8l w mieście (dzisiaj się pytałem to koleszka mówił, że przy takiej jeździe z dość ciężką stopą pali mu dokładnie 8l) . Przy masie koło 1400kg 115koni zadowoli bardziej wymagających. Słabsza jednostka 1.4 pali w mieście około litra mniej tj 5,5-6l a moc 90 koni no ale Ty chcesz coś powyżej.
Tak więc co do BMW to bym pomyślał, po przeróbkach na pewno nie będzie to 8l, a co do mocy...no to na początek 90koni trochę mało. Pamiętaj, że CIVIC'a również można przerobić. A tu zaczniesz od 115koni.
Wiesz to juz zalezy od gustu. Dla mnie BMW po prostu zajebiscie sie prezentuje: swiatla, ksztalt, progi, fajne felgi, dobre wyposazenie. a poza tym niezla frajda z jazdy. w twoim profilu widze ze tez jezdzisz bmw wiec pewnie wiesz o czym mowie. wlasnie dlatego bralbym bmw nawet z mniejsza moca, ale w dieslu, bo nie ma co sie oszukiwac - zawsze spali troche mniej niz benzyna z ta sama pojemnoscia. a jak autor koniecznie chce mocy to wez 325tds
co do civica to bez urazy ale jakos nie chce mi sie wierzyc ze taki silnik pali w miescie 8litrow przy dynamicznej jezdzie...
a tak na podsumowanie tego wszystkiego to i tak najwazniejszy jest stan techniczny pojazdu ktory kupujemy
pozdrawiam