Lakier

19 Cze 2012, 11:23

witam:) gdy wyjeżdżałam z parkingu zahaczyłąm bokiem o mercedes klasy s w220 (na moje nieszczęście). Na szczęście nic poważniejszego się nie stało, ale jest mała rysa na nadkolu na srebrnym pasku. Dogadałąm się z kolesiem, że załatwimy to między sobą, dlatego moje pytanie brzmi ile coś takiego kosztuje, bo nie chciałabym zostać oszukana, a jestem kobietą, także w ogóle się na tym nie znam.Z góry dziękuję
sonia891
Nowicjusz

Prawo jazdy: 09 04 2012
Auto: brak

19 Cze 2012, 12:17

najlepiej by bylo jakbys dala jakies zdjecie bo dla jednego przetarcie jest lekkie a inny oceni jako mocne.
pojdzie to z twojego oc tak?
to warsztat w ktorym vedzie robil rozliczy sie bez twojego udzialu z ubezpieczalnia
Jako że jestem mechanikiem oferuje możliwość ogladniecia samochodu do kupna oraz np.zrobienia dodatkowych zdjęć
zwykle dla osób z forum biorę tylko za paliwo i jakieś do około 100-150zł za pomoc
seba145
Zaawansowany

Miejscowość: bydgoszcz
Prawo jazdy: 27 09 2011
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Peugeot 307sw 2.0Hdi 90km2002r
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

19 Cze 2012, 13:09

nie mam zdj, ale jest rysa, któą niestety widać. Zresztą jak ktoś jeżdzi mercedesem klasy s to raczej nei chce mieć ani jednej skazy:P. Jechałam nie swoim samochodem, także ja nie mam polisy, dlatego umówliśmy się na tel po prostu. On ma sobie to zrobić a ja to zapłacę, tylko boję się, że powie mi jakąś cenę z kosmosu...
sonia891
Nowicjusz

Prawo jazdy: 09 04 2012
Auto: brak

19 Cze 2012, 13:28

niech wezmie paragon lub faktore,tylko musisz liczyc sie z tym ze zalatwic moze lewa na wieksza kwote :)
Jako że jestem mechanikiem oferuje możliwość ogladniecia samochodu do kupna oraz np.zrobienia dodatkowych zdjęć
zwykle dla osób z forum biorę tylko za paliwo i jakieś do około 100-150zł za pomoc
seba145
Zaawansowany

Miejscowość: bydgoszcz
Prawo jazdy: 27 09 2011
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Peugeot 307sw 2.0Hdi 90km2002r
Paliwo: Diesel