Land rover freelander 1 2000 r 1.8 benzyna - grzeje się

09 Lip 2013, 00:15

Wiatam. Mam fredka z silnikiem 1.8 benzyna bez gazu i problem. A mianowicie po przejechaniu 6-8 km temp rośnie prawie pod max, nie cisnę go powyżej 3 tys obrotów,
wcześniej wywalało płyn przez korek zbiorniczka,ale po zakupie nowego korka nie wywala, ale za to zaczął się przegrzewać. układ chłodzenia chyba jest szczelny. Ostatnio wlazłem pod niego zobaczyć jak wygląda od spodu. Nie jest za ciekawie. Cieknie z reduktora(chyba), widziałem że maglownica też jest ubrudzona( nie wiem czy może z niej cieknąć, nie znam się za bardzo na mechanice) zapomniałem napisać że ubywa płynu chłodniczego. olej nie dostaje się zboirniczka i płyn do oleju chyba też nie. ale ze zbiorniczka płynu chłodniczego czuć beznyne/spaliny. Po odkreceniu korka wlewu oleju, to samo. nie kopci na niebiesko. Termostat był wymieniany w zeszłym roku. płyn chłodniczy kilka tygodni temu. Olej też w zeszłym roku. Jeżeli komuś by pomogły to mogę porobić zdjęcia. Błagam o pomoc nie mam już siły do tego, czytałem tysiące forów i już zgupiałem. jezeli temat już był to sory za powtórkę ale jestem nowicjuszem na forum. Jak czegoś zapomniałem dodać to dopiszę.
fredeklodz
Obserwowany

Auto: Land rover freelander 2000
Silnik: 18 b 120 km
Paliwo: Benzyna
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

09 Lip 2013, 08:51

Może masz padnięty termostat który się nie otwiera i przez to silnik zaczyna się przegrzewać. Ja bym zaczął od sprawdzenia termostatu.
ArteK
Forum Samochodowe

Zdjęcia: 11483
Miejscowość: Warszawa
Prawo jazdy: 12 12 1996
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Toyota Auris TS Hybrid, Yaris
Silnik: 1.8 Hybrid, 1.3 VVTi
Paliwo: Hybryda
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2016

09 Lip 2013, 23:45

myślisz że termostat by tak szybko padł? Znasz może jakiś domowy spsób na sprawdzenie?
fredeklodz
Obserwowany

Auto: Land rover freelander 2000
Silnik: 18 b 120 km
Paliwo: Benzyna
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Manualna