fredeklodz napisał(a):...układ chłodzenia chyba jest szczelny...
fredeklodz napisał(a):...zapomniałem napisać że ubywa płynu chłodniczego...
To zaprzecza jedno drugiemu - jak płynu ubywa, to układ na 100% nie jest szczelny.
fredeklodz napisał(a):Cieknie z reduktora(chyba)
Masz na myśli reduktor z LPG? To łatwo sprawdzić, a można profilkatycznie węże zdemontować, uciąć i założyć na nowo, ewentualnie wymienić.
fredeklodz napisał(a):ale ze zbiorniczka płynu chłodniczego czuć beznyne/spaliny.
To by wskazywało na uszczelkę p[od głowicą - na zimnym silniku odkręć korek zbiorniczka, uruchom silnik, jedna osoba niech ci lekko dodaje gazu, a ty obserwuj, czy z płynu w zbiorniczku nie wylatują bombelki.
Co do przegrzewania silnika - jak wskazówka leci ci na maxa, to płyn się gotuje? Powinien się już gotować w pozycji 3/4 wskaźnika. Wcześniej powinien włączyć się wentylator. Jeżeli płyn się nie gotuje, to kierowałbym się na czujnik temperatury.
Jeżeli jednak płyn się gotuje, to można podejrzewać jak pisął Artek termostat. Można go sprawdzić wedłó jego opisu, a można go poprostu wymontować i jechac bez niego i obserwować temperaturę.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...