Lexus Gs 300 93r.- obroty nie chca spadac

10 Wrz 2012, 10:28

Witka!

Otóż mam taki problem - podczas jazdy na zimnym silniku, powiedzmy rozpedzam sie do ok 50 km/h puszczam gaz a obroty nie chca spadac, wrecz czuc tkjby hamowanie silnikiem bo nie chce biegu zrzucic (jest to automat) w normalnych okolicznosciach przy takiej predkosci obroty powinny spac do ok 900-1000 a mi trzyma 1500 - 1600.. Dopiero przy rozgrzaniu silnika wszystko sie normuje..

Co Panowie o tym myślą?

Dziękowac,
Pozdrawiac
cz3chu
Nowicjusz
 
Posty: 2
Miejscowość: Elbląg

20 Wrz 2012, 02:50

Nie wiem jak w tym silniku ale w starszych typach silników za wolne obroty odpowiedzialny był silniczek krokowy, ale skoro jest to związane z temperaturą silnika wymiany zaczynałbym od czujnika temperatury cieczy chłodzącej <głównego który daje dane do sterownika, modułu> bo może być tak że czujnik jest na tyle uwalany że auto za długo chodzi na ssaniu co powoduje podwyższone obroty, najlepiej podjechać gdzieś na kompa i sprawdzić w miarę możliwości temperature widzianą przez sterownik albo można pomierzyć opory czujnika w trakcie grzania sie silnika.
Pozdrawiam Przemek
przemek217
Launch X-431 DIAGUN - tester diagnostyczny
Awatar użytkownika
 
Posty: 611
Miejscowość: Limanowa
Prawo jazdy: 16 01 2005
Auto: Audi a6 C5
Silnik: 1.8 T 150KM AEB
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Czym się różnią alufelgi od felg stalowych?
    Felgi stanowią jeden z istotnych elementów wizualnych i technicznych każdego pojazdu. Wybór między alufelgami, a modelami stalowymi nie sprowadza się tylko do estetyki – różnice między nimi obejmują ...
    Toyota Land Cruiser
    Historia tego modelu sięga lat 50. ubiegłego wieku. Wtedy to został zaprezentowany przez Toyotę model BJ – zgrabna terenówka, która sprawdzała się w trudnym terenie. Zalety samochodu – prosta konstrukcja ...