Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
pazday napisał(a):Lepszy:
- bezawaryjny silnik
pazday napisał(a):który jest droższy w kupnie i w utrzymaniu?
Lexus is350 jak będzie fl to tak praktycznie nie ma o czym gadać.
pazday napisał(a):Lexusie mniej się psuje, ale jak już się popsuje, to wyjdzie drożej niż w BMW.
pazday napisał(a):A jakość wykonania? Podobno w BMW lepsza
pazday napisał(a):co, polift aż tak dużą różnicę robi? W czym?
pazday napisał(a):IS350 to chyba tylko sprowadzka z USA?
pazday napisał(a):Pytanie, który ostatecznie wychodzi taniej w utrzymaniu. Ten co się rzadziej psuje, czy ten co jest tańszy w naprawie..
Trevor napisał(a):Zaczałbym od tego ile masz w ogłoszeniach Lexusów a ile E90? Lexusów na otomoto parę sztuk, a E90 335i to z 60 ofert.
Trevor napisał(a):Dalej chyba nie ma sensu dyskutować, porównywanie aut gdzie za jednym trzeba objechać pół PL a drugich jak grzybów po deszczu?
Trevor napisał(a):Tak za to IS350 to same igły w postaci 4 sztuk w ogłoszeniach.
[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
Kao napisał(a):problem wiekowego bmw jest taki że auta są mocno naszpikowane nowoczesną technologią gdzie u japońskiej konkurencji raczej tego unikoano a jak już montowano to z 10 lat później.
przy nowych autach jest inny pkt widzenia ale przy używce 10+ to działa na niekorzyść bo technologie ostatnich lat zawodzą w szybkim tempie.
Trevor napisał(a):Zaczałbym od tego ile masz w ogłoszeniach Lexusów a ile E90? Lexusów na otomoto parę sztuk, a E90 335i to z 60 ofert.
Dalej chyba nie ma sensu dyskutować, porównywanie aut gdzie za jednym trzeba objechać pół PL a drugich jak grzybów po deszczu?
Najlepiej szukać to co bedzie w dobrym stanie.
szybki napisał(a):I tak na szybko jeden z 4erech:
[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
pazday napisał(a):Jeśli brałbym Lexusa to na pewno nie z otomoto. Wolałbym "sam" sprowadzić z USA bitego, w którym miałbym wgląd co zostało uszkodzone, niż kupować naprawionego już u nas, z którym nie wiadomo co się działo.
pazday napisał(a):Podobno w USA nie cofa się liczników, a przynajmniej nie jest to tak popularne jak u nas, więc kolejne "za" kupnem Lexusa w USA zamiast w PL i tym bardziej jeszcze jedno "za" kupnem Lexusa w USA niż BMW w PL.
pazday napisał(a):Ile orientacyjnie mogłoby kosztować sprowadzenie takiego na gotowo? Uwzględniając wszystkie opłaty, podatki, dostosowanie pod warunki Europejskie, naprawę, przegląd, itp... z 70k?
pazday napisał(a):To co najbardziej zniechęca mnie do Lexusa, to design wnętrza, a konkretnie panel środkowy. A jeszcze konkretniej kolor tego panelu:
Taki sraczkowaty khaki - paskudny. Jeszcze gorzej to wygląda z wyświetlaczem nawigacji. Za to zegary bardzo ładne.
W IS-F wygląda to znacznie lepiej (chyba tylko w poliftowym?)
I teraz pytanie czy da się w IS350 (polifcie) wymienić środkowy panel na ten z IS-F'a?
Aha, czyli on już jest sprowadzony. Pomyliło mi się cos.szybki napisał(a):No ale przy tym czarnym wiesz co się działo. Dokładnie to samo wiesz co jak byś kupował go sam.